י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
ערב קטלני בכבישי ישראל

בתוך פחות משעה, 3 הרוגים בשלוש תאונות דרכים

ערב קטלני בכבישי ישראל. תוך פחות משעה הוזעקו מתנדבי מד"א לשלוש תאונות דרכים קטלניות, בהם צעיר בן 16 שנפגע מרכב בבאר שבע ומותו נקבע בבית החולים

בתוך פחות משעה, 3 הרוגים בשלוש תאונות דרכים
תאונה בכביש 1 סמוך למחלף קיבוץ גלויות צילום: תיעוד מבצעי מד"א

במד"א מדווחים הערב על שלושה הרוגים בתאונות דרכים שונות תוך פחות משעה. בשעה 20:51 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב דן, על רוכב אופנוע שנפגע מרכב בכביש 1 סמוך למחלף קיבוץ גלויות. צוות מד"א קבע את מותו.

מתנדב זק"א תל אביב, אריאל יזדי סיפר:: "הוזעקתי לתאונת דרכים קטלנית בכביש 1 בהגעתי למקום אני מבחין בגבר כבן 25 רוכב אופנוע שנפגע מרכב ולמרבה הצער כוחות הרפואה קבעו את מותו במקום. בסיוע מתנדבים נוספים מזק״א ת״א אנחנו מטפלים בכבוד המת לצד כוחות המז״פ ומשטרת ישראל.
הגופה תועבר להמשך טיפול במכון הלאומי לרפואה משפטית".

צילום: דוברות זק״א ת״א.

בשעה 21:23 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב נגב, על רכב שהתהפך בכביש 2211 סמוך למושב דקל. צוות מד"א קבע את מותו של גבר כבן 40.

חובש רפואת חירום במד"א, זהר חוברה סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הרכב בצד הכביש ואת הנהג שוכב בסמוך לרכב כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה וסובל מחבלה רב מערכתית. מיד התחלנו בביצוע פעולות החייאה מתקדמות שבסופן נאלצנו לקבוע את מותו."

בשעה 21:41 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב נגב, על הולך רגל שנפגע מרכב ברחוב אצ''ל פינת חשמונאים בבאר שבע. צוות מד"א פינה נער כבן 16 במצב אנוש תוך כדי פעולות החייאה ובבית החולים נקבע מותו.

חן נהון, חובש באיחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי למקום הנער שכב על הכביש הוא היה ללא דופק ונשימה וסבל מחבת ראש קשה, ביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות ולאחר מכן הוא פונה תוך כדי החייאה לבית החולים סורוקה בבאר שבע".

הרוגים רוכב אופנוע תאונות דרכים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד