כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
הפרשיה מסתעפת

דירקטור בחברת 'וסטו' מאשר: המנכ"ל שפיטר - פוטר

לאחר שנחשף כי הערבויות שהוצגו בחברת וסטו הוכחו כמזויפות לכאורה, כעת מאשר חבר בדירקטוריון כי מנכ"ל החברה שהחליט לפטר שלושת רבעי מעובדי החברה - נשלח הביתה

דירקטור בחברת 'וסטו' מאשר: המנכ"ל שפיטר - פוטר
אילוסטרציה צילום: unsplash

אמש פורסם כי בהמשך לחשיפת עיתון 'כלכליסט' אודות פרשת ההונאה לכאורה בחברת 'וסטו', מנכ"ל החברה שפיטר שלושת רבעי מעובדי החברה, פוטר בעצמו. כעת מביא העיתון בהתבטאות ראשונה את הדירקטור שאחראי על ניהול וסטו.

הדירקטור, עמי ברלב, מאשר את חשיפת העיתון מאמש על כך שמנכ"ל החברה פוטר עד להודעה חדשה.

ברלב מסר ל'כלכליסט' כי "אנו יכולים לאשר כי דירקטוריון החברה שוקל את סיום העסקתם של מנכ"ל החברה יניב ברטלה והמהנדס הפיננסי הראשי אלון ליפשיץ מתפקידיהם בחברה, בעקבות ממצאים שעלו בחקירה החיצונית. השניים הוצאו לחופשה בתשלום עד לקבלת החלטה סופית בעניין וקיום שימוע כדין. כמו כן, בוחן הדירקטוריון אפשרויות מינוי נוספות, אך טרם התקבלה סופית החלטה בנושא".

בקשר לעתיד החברה הוא אומר כי "פירוק החברה אינו נמצא על הפרק. המטרה העיקרית היא לסייע לחברה להתגבר על המשבר הנוכחי, לספק פתרונות ללקוחות שנפגעו, ולהתמקד בשירותי הליבה והערך שהחברה תפעל לייצר, כל זאת כדי לנסות לבנות את החברה מחדש. לצורך כך, פועל הדירקטוריון כדי לסייע בתפעול השוטף של החברה ולהחזירה למסלול".

אתמול פורסם כי הדירקטוריון הודיע למנכ"ל כי הוא יוצא ל'חופש כפוי' שלמעשה נחשב כפיטורים, הוא וכן מייסד אחר של החברה לא יוכלו לשוב לחברה עד להודעה חדשה.

 

הונאה דירקטוריון פיטורים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד