י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"במחיר של גלידה"

ההורים נדהמו: "בחזור מהצימר הילד דיבר אנגלית"

איך למלא את ימי החופש הארוכים בתוכן מעשיר ומרתק? | מיני קורס דיגיטלי, ייחודי וחוויתי ללימוד אנגלית בשיטה פורצת דרך מבית 'קידספיק' במחיר מצחיק של 49 ש"ח | מאות משפחות מרוצות: "החופשה הפכה לחוויה לימודית" | כל הפרטים. אל תפספסו 

ההורים נדהמו: "בחזור מהצימר הילד דיבר אנגלית"
אילוסטרציה צילום: unsplash

את הרוטינות הקבועות של "אמא, משעמם לי", או "אבא מה עושים היום?", נדמה שאין הורה לילדים שלא מכיר, ימי החופש הבלתי נגמרים מאלצים אותנו ההורים לדוש שוב ושוב במציאת פתרונות הולמים שיוכלו לספק תעסוקה לעוד שעה, לעוד יום, בדרך לתאריך המיוחל - ה-1 לספטמבר, או במקרה של הבנים א' אלול.

אז איך? איך מלבד לחפש רעיונות בקבוצת הוואטסאפ המשפחתית בניסיון עקר להעביר את היום, אנחנו יכולים להפוך את ימי החופש הארוכים להזדמנות פז עבור ילדינו.

איך נוכל להפוך דווקא את הנסיעות הארוכות והמתישות, ואת הזמן היקר של העמידה בפקקים בדרך לצפון לזמן בו נעניק לילדים תוכן איכותי והעשרה בלימוד אנגלית שתיקלט במוחם לכל החיים.

בדיוק לשם כך יצא בית הספר הגדול ללימודי אנגלית לילד החרדי והדתי - 'קידספיק' במיני קורס קיץ דיגיטלי שיעשיר את ילדיכם בעשרות מילים ומשפטים חדשים באנגלית בנושא הקיץ.

התוכנית החווייתית כוללת בתוכה שישה שיעורים קצרים וממוקדים הכוללים כאמור לימוד של עשרות מילים ומשפטים בנושא הקיץ.

מהרו להזדרז ולרכוש את התוכנית במחיר קיץ מצחיק>>>

במיני קורס ניתן לצפות בכל מקום ובכל זמן, בעמידה לתור בשדה התעופה, בנסיעה ארוכה לקברי הצדיקים בצפון או סתם כך בבית אחרי פת שחרית שאמא הכינה.

אגב, הלימוד עצמו המועבר ע"י מנהלת בית הספר אילה ברלב מונגש בצורה חווייתית ומלאת צבע ועניין והיא מתאימה לכלל הגילאים של הילדים.

הורים רבים שכבר רכשו את ה'מינספיק קיץ' מעידים על מהפך בקליטת השפה הנחשבת, בסטטוס שהעלתה אמא מהדרום היא מציגה את בתה בת ה-5 כשהיא משננת עשרות מילים חדשות, "אני בהלם, בתוך מספר דקות היא כבר ידעה איך לומר עשרות מושגים הקשורים לקיץ".

ב-49 ש"ח בלבד, לחצו כאן לרכישה שתהפוך את החופשה לחוויה>>

אמא אחרת איתה שוחחנו סיפרה על הגיבוש המשפחתי שנוצר בעקבות ה'מיניספיק', "כל הילדים יושבים יחד בספסל האחורי ושרים יחד את השירים של אילה".

איפה הקאצ' אתם שואלים? אז זהו שאין, אתם תופתעו, אבל כל זה יעלה לכם במחיר של פחות מגלידה משפחתית, 49 ש"ח בסך הכל, למיני תוכנית שתהפוך לכם את החופשה לחוויית אנגלית בלתי נשכחת.

'מיניספיק קיץ' במחיר של פחות מגלידה משפחתית>>

 

אנגלית לחרדים אנגלית בקלות אילה ברלב קידספיק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד