י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
הועסקו בקניונים

ישראלי הוסגר לארה"ב לאחר שניהל רשת עבודה לא חוקית

אזרח ישראלי שנאשם בהפעלת רשת לעבודה לא חוקית בארה"ב הוסגר לידי האמריקנים. האיש חשוד כי סייע לישראלים להשיג אשרות כניסה במרמה במטרה לעבוד בשטחה של ארה"ב בניגוד לחוק

ישראלי הוסגר לארה"ב לאחר שניהל רשת עבודה לא חוקית
אילוסטרציה. למצולם אין קשר לכתבה צילום: unsplash

משרד המשפטים האמריקני הודיע כי אזרח ישראלי ניהל רשת שמטרתה זיוף והשגת אשרות כניסה לארצות הברית במרמה, על פי מסמכי בית המשפט, שי כהן, בן 39, ארגן והוביל ופעל יחד עם אחרים כניסה בלתי חוקית של אזרחים ישראלים לארצות הברית בתואנות שווא. כהן ושותפיו למזימה סייעו לכאורה בהשגת ויזות תייר/מבקרים מסוג B-1/B-2 במרמה על ידי הצגה מוטעית של המטרה האמיתית של נסיעתם לארצות הברית, שהייתה העסקה בלתי חוקית.

על פי החשד, כהן ושותפיו למזימה סייעו למי שאינם אזרחים בנסיעות לארצות הברית. עם הגעתם, הועסקו הישראלים בדוכנים שונים בבעלותו ובניהולו של כהן בקניונים בווירג'יניה ובמרילנד. על פי החשד, כהן גם סיפק דיור ותחבורה עבורם.

כהן נעצר בישראל בעקבות בקשת ארה"ב להסגרתו. הוא הוסגר למחוז המזרחי של וירג'יניה.

כהן מואשם בקשירת קשר להונאה וביצוע עבירות נגד ארצות הברית; הבאת שוהים בלתי חוקיים לארצות הברית לצורך רווח כספי, עידוד וגרימת שוהים בלתי חוקיים להגיע, להיכנס ולהתגורר שלא כדין בארצות הברית לשם רווח כספי, כולל הלבנת הון. אם יורשע, הוא צפוי לעונש מרבי של 20 שנות מאסר.

באתר של משרד המשפטים האמריקאי צוין, כי "כתב אישום הוא בגדר האשמה בלבד. כל הנאשמים נחשבים חפים מפשע עד שהוכחה אשמתם מעבר לכל ספק סביר בבית משפט".

 

 

ארה''ב ישראלי בקשת הסגרה הסגרה לארצות הברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד