כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
ספג ביקורת

השחקן הפופולרי פרסם פוסט אנטישמי - והתנצל

המגיש האמריקני הידוע ג'יימי פוקס פרסם ברשתות החברתיות פוסט אנטישמי למיליוני עוקביו, ואחרי שספג ביקורת נוקבת פרסם פוסט התנצלות: "אני אוהב ומכבד את הקהילה היהודית. מתנצל ממעמקי ליבי לכל מי שנפגע"

השחקן הפופולרי פרסם פוסט אנטישמי - והתנצל
חשבון טוויטר פתוח. אילוסטרציה צילום: unsplash

סערה בארה"ב: השחקן הידוע ג'יימי פוקס בן ה-55 פירסם פוסט אנטישמי במיוחד למיליוני עוקביו, ומחק אחרי שספג ביקורת נוקבת.

הסערה הגדולה שעורר הובילה את פוקס לפרסם כעבור מספר שעות פוסט התנצלות בו כתב: "אני רוצה להתנצל בפני הקהילה היהודית וכל מי שנפגע מהפוסט שלי. אני יודע עכשיו שבחירת המילים שלי גרמה לפגיעה ואני מצטער. זו מעולם לא הייתה הכוונה שלי".

עוד הוסיף: "רק כדי להבהיר, נבגדתי בידי חבר מזויף ולזה הייתה כוונתי כשכתבתי 'הם' ולא שום דבר אחר. אני אוהב ומכבד את הקהילה היהודית. מתנצל ממעמקי ליבי לכל מי שנפגע. רק אהבה תמיד. ג'יימי פוקס".

נזכיר כי פעיל רשתות חברתיות אמריקני אחר, הזמר קניה ווסט התבטא פעם אחר פעם באנטישמיות ודבריו גבלו בהסתה לרצח יהודים. לפני מספר חודשים יצר סערה גדולה ברשתות החברתיות, כאשר צייץ בטוויטר: "אני ישנוני קצת הערב אבל כשאתעורר אעבור לכוננות רמה 3 כלפי היהודים. מה שמצחיק הוא שאני לא יכול להיות אנטישמי כי שחורים הם בעצם יהודים. שיחקתם בי וניסיתם להחרים את כל מי שמתנגד לאג'נדה שלכם".

בהמשך הביע את הערצתו לאדולף היטלר, ואמר כי היהודים "השיגו את הקול השחור". בהמשך הוסיף ווסט ואמר כי היהודים בתעשיית הבידור יכולים "לחלוב אותנו עד שנמות". ווסט התייחס גם לחתנו היהודי של הנשיא לשעבר טראמפ, ג'ארד קושנר, ואמר עליו כי הוא: "דוגמא לאופן שבו העם היהודי מחזיק את ידיו בכל עסק ששולט בעולם".

אנטישמיות רשתות חברתיות הסתה נגד יהודים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד