י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
האשמות קשות

עורך דינו לשעבר של טראמפ: "חתנו קושנר הלשין עליו"

מייקל כהן, עורך דינו לשעבר של טראמפ שהפך לאויבו, אמר שהוא בטוח שבעלי ברית מרכזיים של טראמפ העידו נגדו. הוא אמר שחתנו של הנשיא לשעבר העיד נגדו כמו גם עורך דינו לשעבר רודי ג'וליאני

עורך דינו לשעבר של טראמפ: "חתנו קושנר הלשין עליו"
ג'ארד קושנר עם חותנו הנשיא טראמפ צילום: דוברות הבית הלבן

מייקל כהן, עורך דינו לשעבר של הנשיא לשעבר טראמפ, אמר ברשת CNN כי הוא בטוח שבעלי בריתו העיקריים של הנשיא לשעבר הלשינו על טראמפ כולל חתנו ג'ארד קושנר. טראמפ הואשם בסוף השבוע בשלל האשמות לגבי חלקו במהומות בקפיטול ב-2021.

"התובע ג'ק סמית' לא מרשה לאף אחד להתחמק, אני מאמין שרודי ג'וליאני כבר דיבר", אמר כהן שהיה פעם חברו של טראמפ והפך בהמשך לאויבו. ג'וליאני היה עורך דינו של טראמפ בשנים האחרונות.

"מה גורם לך לחשוב כך?" הוא נשאל. "כי אני מבין את רודי. לרודי אין עניין לבלות את ימיו שנותרו על הפלנטה מאחורי סורג ובריח עבור דונלד טראמפ", אמר כהן.

הוא המשיך: "למעשה אני חושב שהדבר החשוב יותר בכתב האישום הזה הוא לא מי הם ששת הנוספים שיואשמו בהמשך, אלא מי נעדר בכתב האישום הזה. כמו, למשל, אתה לא רואה שום אזכור של מארק מדוז. אתה לא רואה כלום מג'ארד קושנר. ג'ארד קושנר היה המזכיר של הכל. איך יתכן שהוא לא רשום בכתב האישום? הוא היה שם כל הזמן מהיום שבו דונלד נכנס לבית הלבן ועד היום שהוא עזב", הוסיף.

"אז איך אתה מסביר את זה?" הוא נשאל. "אני מאמין שהוא כנראה עד שמשתף פעולה", השיב כהן.

"ג'ארד קושנר, זה מעניין, ג'ארד קושנר הוא חתנו. אתה חושב שהחתן שלו ישתף פעולה נגד דונלד טראמפ?" הוא נשאל.

"אתם חושבים שג'ארד שונה מדונלד? אתם חושבים שדונלד לא היה זורק את ג'ארד מתחת לגלגלי האוטובוס כדי להציל את עצמו? התשובה היא כן נחרצות" אמר כהן.

 

 

 

מהומות הקפיטול דונלד טראמפ ג'ארד קושנר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד