כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
כיסאות עפו באוויר

צפו: משפיען רשת מניו יורק הודיע על חלוקת משחק חינם ומהומות ענק פרצו

משפיען רשת הבטיח למעריציו את קונסולת המשחקים פלייסטיישן בחינם אם יגיעו לכיכר יוניון בניו יורק. אלפי צעירים הגיעו ביום שישי למקום והשתוללו. משטרת ניו יורק ביצעה מעצרים, בהם את משפיען הרשת

צפו: משפיען רשת מניו יורק הודיע על חלוקת משחק חינם ומהומות ענק פרצו
קונוס נזרק לעבר ההמון צילום: צילום מסך

קהל רב הגיע לכיכר יוניון בניו יורק לאחר שמשפיען הרשת, קיי סינאט, הבטיח לחלק למעריציו את קונסולת המשחקים פלייסטיישן בחינם, ההמון נדחף וקפץ על כלי רכב, העיף כיסאות, כולל העפת חפצים לכל עבר, לפחות 15 בני אדם נפצעו.

קיי סינאט, עם 3.8 מיליון עוקבים ביוטיוב וכשישה מיליון עוקבים באתר שידורי המשחקים Twitch, נעצר לאחר פרוץ המהומות.

התנועה ביום שישי האחרון נחסמה על ידי הקהל במספר רחובות. שוטרים ניסו לשלוט במהומות. אנשים טיפסו על גבי רכבים שהיו בתנועה, ונפלו בזמן שהם נסעו. אחרים דפקו בצד של אוטובוס עירוני. ניתן היה לראות אנשים מטפסים על גבי אוטובוסים.

אלפי בני הנוער שהגיעו לכיכר כדי לנסות לקבל את המשחק חסמו את הכבישים והשחיתו מכוניות ורכוש והשליכו מהם חפצים על עוברי אורח.

ג'פרי מאדרי, מפקד משטרת ניו יורק, אמר לתקשורת: "חלק מהקהל פעל באלימות נגד שוטרים וחלק פרץ לאתר בנייה סמוך והשליכו ממנו פחי צבע ואבנים. אנשים הסתובבו עם אתי חפירה וגרזנים, וחלק ירו זיקוקים לעבר שוטרים. השוטרים נהגו בריסון רב ונתנו זמן לקהל לפנות את הרחובות ולהתפזר מהכיכר. רק בעקבות השלכת האבנים התחלנו לבצע מעצרים".

 

משטרת ניו יורק רשתות חברתיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד