כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
לבנה נזרקה דרך החלון

ארבעה בני נוער אנטישמים נעצרו בגין ונדליזם

קהילה יהודית בפלורידה נושמת לרווחה לאחר מעצרם של ארבעה בני נוער הקשורים לוונדליזם אנטישמי. באחד המקרים מישהו זרק לבנה, משורבטת בצלבי קרס והודעות שנאה, דרך חלון המטבח  

ארבעה בני נוער אנטישמים נעצרו בגין ונדליזם
חלון שנופץ על ידי האנטישמים צילום: בית חב"ד פנסקולה

משטרת פנסקולה שבפלורידה עצרה את קסלר פרי בן ה-18, ניקולס פרי בן ה-16, ווילון פאולר בן ה-17 וויאט פאולר בן ה-15 בגין שורה של אירועי ונדליזם אנטישמי שהתרחשו במהלך השבועיים האחרונים. לאחר מעצרם של הארבעה הקהילה היהודית נושמת לרווחה לאחר שסבלה סבל רב מהם.

"הצ'יף אריק רנדל התקשר אלי עם החדשות המרגשות שסוף סוף תפסו את החבר'ה האלה", אמר לתקשורת המקומית הרב מנדל דנוב, רב בית חב"ד בפנסקולה. "אנו מודים מאוד לרשויות אכיפת החוק".

באחד המקרים שדווח כאן ב'בחדרי חרדים' מישהו זרק לבנה, משורבטת בצלבי קרס והודעות שנאה, דרך חלון המטבח. "זה היה שילוב של עבודה משטרתית טובה ותזמון טוב שמנע מתקפה אנטישמית נוספת" אמר הרב. המשטרה מסרה כי: "קיבלנו עזרה ממקורות שונים". משטרת פנסקולה הודיעה שהחשודים הם בני נוער מפנסקולה.

בני הנוער השאירו אחריהם שובל של גרפיטי ברחבי העיר וחלונות שבורים שהרעידו את תחושת הביטחון של הקהילה היהודית. המשטרה אמרה כי החוקרים בודקים אם ישנם חשודים נוספים הקשורים לפשעים.

 

אנטישמיות בארה"ב בית חב''ד פלורידה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד