י' אייר התשפ"ד
18.05.2024
ברקע האירועים האחרונים

"מלבה טרור": אזהרה חריפה של ראש השב"כ לנתניהו

ראש השב"כ רונן בר הזהיר בדיון הערכת מצב בהשתתפות ראש הממשלה בנימין נתניהו מהתגברות "הטרור היהודי". לדבריו, "הטרור היהודי מלבה טרור פלסטיני"

"מלבה טרור": אזהרה חריפה של ראש השב"כ לנתניהו
נתניהו עם ראש השב"כ רונן בר צילום: לע"מ

ראש השב"כ רונן בר הזהיר בדיון הערכת מצב בהשתתפות ראש הממשלה בנימין נתניהו כי "הטרור היהודי מלבה טרור פלסטיני". לדבריו, התוצאה של טרור היא הכנסה של פלסטינים נוספים למעגל הרצחני.

על פי דיווח של הכתב הצבאי יוסי יהושע ב'ווינט', בר טען כי הפגיעה בנפש שחווים הפלסטינים, או אפילו פגיעה ברכוש, תגרום לפיגועי נקם ותגבה דם יהודי, כפי שקרה לאחר רצח משפחת דוואבשה בדומא.

יצוין כי גם הרמטכ"ל הרצי הלוי הזהיר כי טרור יהודי מגביר את המוטיבציה של הפלסטינים לטרור.

נזכיר כי הקבינט המדיני-ביטחוני צפוי להתכנס היום (ראשון) לדיון על הזירה הצפונית ועל הסוגייה הפלסטינית. השרים יקבלו עדכונים ביטחוניים על המצב וייתכן שהדיון על הזירה הפלסטינית יהיה נרחב יותר בצל האירועים הביטחוניים.

בחדשות 13 דווח כי ממשל ביידן מצפה מישראל לאשר את ההקלות לפלסטינים בקרוב, ולהימנע מקידום הצעת החוק המבקשת להעביר כספי מסים פלסטינים שהוקפאו למשפחות נפגעות טרור.

מערכת הביטחון צפויה להגיע לשרים עם שתי סוגיות מרכזיות בעניין הפלסטיני, שמטריד מאוד בחודשים האחרונים את גורמי הביטחון - אבל גם את ממשל ביידן: הצעת החוק שמקודמת בימים אלה, שמבקשת למעשה לקחת סכום מכספי הפלסטינים המוקפאים, ובאמצעותו לשלם פיצויים למשפחות של נפגעי טרור, שבית המשפט פסק שמגיע להם פיצוי מהרשות הפלסטינית.

רונן בר בנימין נתניהו הרצי הלוי טרור יהודי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד