כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

טסות בהריון? השוואת ביטוח נסיעות להריון בשוק הביטוח

חשוב לדעת פוליסת ביטוח נסיעות סטנדרטית אינה מכסה הריון אלא אם כן מדובר בבדיקות לגילוי הריון שהתגלה לראשונה בחו"ל והוא עד שבוע 12, לצורך כיסוי אירועים רפואיים הקשורים להריון יש לרכוש הרחבה מתאימה להריון, המכסה סיבוכי הריון שעלולים לקרות עד שבוע 32 כולל, ההרחבה לא מכסה בדיקות שגרתיות אלא מקרים רפואיים דחופים שקשורים להיריון עצמו ומצריכים טיפול חירום ומיידי לאם ולעובר

טסות בהריון? השוואת ביטוח נסיעות להריון בשוק הביטוח
עיר צילום: בועז התרמילאי

רגע לפני שהמשפחה מתרחבת בטח בא לך לצאת לחופשה ולפנק את עצמך בחו"ל, אך צריך לקחת בחשבון את החשיבות על שמירת בריאותך ועל בריאות העובר, נשים בהריון מהוות קבוצת סיכון גבוה יותר אשר חשופה לבעיות רפואיות רבות בטח כאשר כל כאב, העדר תנועה או דימום יכולים במהירות להסתיים בבדיקה במיון,  רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל היא פעולה בסיסית שנדרשת על כולן לבצע בטרם הן עולות על המטוס. ביטוח נסיעות לחו״ל מכסה אותך במקרה של צורך בטיפול רפואי דחוף בחו"ל, צורך בהתייעצות עם רופא, בדיקות, אשפוז וכיוצ"ב – כל אלו יכולים לעלות לנו הון במידה ולא רכשנו ביטוח נסיעות מתאים, מהן האפשרויות המוצעות לנו בשוק הביטוח לביטוח נסיעות לנשים בהריון ומהם ההבדלים העיקריים בין ההצעות של חברות ביטוח השונות?

הרחבה מיוחדת לנשים בהריון ברכישת ביטוח נסיעות לחו"ל

חשוב לדעת פוליסת ביטוח נסיעות סטנדרטית אינה מכסה הריון אלא אם כן מדובר בבדיקות לגילוי הריון שהתגלה לראשונה בחו"ל והוא עד שבוע 12, לצורך כיסוי אירועים רפואיים הקשורים להריון יש לרכוש הרחבה מתאימה להריון, המכסה סיבוכי הריון שעלולים לקרות עד שבוע 32 כולל, ההרחבה לא מכסה בדיקות שגרתיות אלא מקרים רפואיים דחופים שקשורים להיריון עצמו ומצריכים טיפול חירום ומיידי לאם ולעובר.

העלות המתווספת להרחבת הריון לביטוח נסיעות היא החל מ-4$ ליום לכיסוי של עד 350,000$ עבור טיפול חירום עקב סיבוכי הריון בחו"ל הכולל כמובן פינוי באמבולנס (או במסוק) בדיקות, אשפוזים וניתוחים חלילה וכמובן הטסה רפואית להמשך טיפול בישראל.  באמצעות שימוש במערכת המתאימה להשוואת ביטוחי נסיעות לחו״ל ניתן להשוות בין 7 חברות הביטוח המובילות בשוק הביטוח ולבצע השוואה מפורטת ומושכלת, לביטוח נסיעות לכל המשפחה וגם לכיסוי הרחבה לנשים בהיריון. כך תוכלי למצוא את הפוליסה המשתלמת ביותר עבורך, ליהנות מכיסוי מלא ולשלם על כך את המחיר הטוב והמשתלם ביותר. בין חברות הביטוח עשויים להיות הבדלים משמעותיים לא רק במחירים, אלא גם בכיסויים בפועל, וחשוב לקחת את כל זה בחשבון כאשר מבצעים את ההשוואה.

עד לאיזה שבוע ניתן לרכוש ביטוח נסיעות בהריון ומהם ההבדלים בכיסויים?

אחד הנתונים העיקריים שחשוב להכיר ולקחת בחשבון בכל הנוגע לרכישת ביטוח נסיעות לנשים בהריון , הוא השבוע של היריון. מרבית חברות הביטוח מסכימות לבטח נשים הריוניות הטסות לחו"ל עד לשבוע ה 31  של ההיריון, ולא מעבר לכך. כמו כן, גובה הכיסוי המרבי לטיפולים בסיבוכי הריון בחו"ל היכולים משתנים בין החברות ביטוח. כלומר, חברות מסוימת מציעות כיסוי של עד 200,000$ בעוד חברות אחרות יהיו מוכנות לכסות עד 350,000$,  חשוב להכיר גם כי מרבית חברות הביטוח לא יסכימו לבטח מקרים של היריון המוגדר כהריון בסיכון או הריון מרובה עברים, קיימת גם מגבלת גיל מסוימת – מרבית החברות מסכימות לבטח נשים הריוניות עד לגיל 40  או 42 תלוי בחברה הספציפית. מסיבות אלו חשוב לבצע השוואה מהירה ולקבל הצעות מכל החברות המובילות בשוק הביטוח.

לסיכום, חובה כמובן לציין שאת בהריון כשאת רוכשת ביטוח נסיעות לחו"ל, שכן העובדה שהינך בהיריון תהיה רלוונטית עבור כמעט כל דבר שעלול לקרות במהלך השהייה בחו"ל, דוגמת מחלות או תאונות ואף לידה מוקדמת. בשוק הביטוח תוכלי לקבל הצעות מחיר ב-7 חברות ביטוח להשוואת בין הכיסויים, המחירים וגם לקרוא המלצות מנשים בהריון שרכשו את הביטוח באחת  החברות וקיבלו שירות בזמן השהיה בחו"ל, המחירים והכיסוי וההמלצות יעזרו לך לבחור את ביטוח נסיעות לחול המשתלם ביותר עבורך ועבור בני משפחתך ובמידה ואת לא בטוחה באיזה ביטוח לבחור, תוכלי להתייעץ עם אחד המומחים של שוק הביטוח שישמחו לעזור בכל שאלה גם בזמן הרכישה וגם במהלך השהיה בחו"ל והכי חשוב, שתהיה טיסה נעימה ובטוחה ותעשו חיים בחו"ל!

 

ביטוח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד