ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
לפיד תקף

חברות כנסת מהקואליציה נגד ראש השב"כ: "רעיונות השמאל הגיעו לצמרת"

בקואליציה תקפו את ראש השב"כ רונן בר בעקבות דיווח כי הזהיר מפני הטרור היהודי שיגרום לליבוי הטרור הפלסטיני. ח"כ לימור סון הר מלך: "הגדרות מעוותות". ח"כ גוטליב: "רעיונות השמאל הגיעו גם לצמרת השב"כ". ראש האופוזיציה לפיד תקף: "שתיקתו של נתניהו היא חרפה לאומית"

חברות כנסת מהקואליציה נגד ראש השב"כ: "רעיונות השמאל הגיעו לצמרת"
ראש השב"כ רונן בר צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

חברות כנסת מהקואליציה תקפו הבוקר (ראשון) בחריפות את ראש השב"כ רונן בר לאחר שהזהיר כי הטרור היהודי גורם לליבוי הטרור הפלסטיני.

ח"כ לימור סון הר מלך (עוצמה יהודית) אמרה בריאיון ל-ynet Live בתגובה: "אנחנו רואים שערבבו ולא ידעו להגדיר מי האויב ולא ידעו להרתיע את האויב ולהכניע את האויב, אז אנחנו מוצאים את עצמנו מול הגדרות מעוותות כאלה - למי אתה צריך לדאוג ובמי אתה צריך להיאבק".

עוד אמרה סון הר-מלך: "יש לי הערכה עמוקה לחיילים ואהבה אינסופית לאנשים האלה, לאנשי הביטחון. אבל אי-אפשר להתעלם היום מזה שלתוך הדרגים הפיקודיים הבכירים חלחלה תפיסה ומדיניות שהיא, כמו שאמרתי מקודם, לא יודעת להבחין בין אויב לעם שלך. לא יודעת להבחין בין מי שצריך לדאוג לו. יש הרבה מאוד דברים בהתנהלות שלהם, במיוחד ביחס לאותם תושבים ביהודה ושומרון".

לדבריה, "לצערי הרב, היום כבר כולם יודעים שיש תקרת זכוכית בתוך הצבא ובמערכת הביטחון - רק אנשים עם דעות מאוד מסוימות מקודמים, וכאלה שחושבים אחרת לא מקודמים. דעות שהן מאוד מאוד הרסניות לעם ישראל".

במקביל, תקפה ח"כ טלי גוטליב (הליכוד) ואמרה כי "רעיונות השמאל הגיעו גם לצמרת השב"כ. עומק ה'דיפ סטייט' הגיע לראש השב"כ ולראשי צה"ל. הטיימינג של הודעת ראש השב"כ - מקוממת".

ראש האופוזיציה יאיר לפיד תקף בתגובה: "כראש ממשלה עבדתי מול ראש השב״כ רונן בר באופן צמוד ואינטנסיבי. אין לי מושג קלוש מהן דעותיו הפוליטיות, אבל אני יודע שהוא איש מקצוע מעולה, לוחם נטול פחד, פטריוט ישראלי, ובעיקר מנהיג ארגון שנמצא תחת התקפה גם של הטרור הפלשתיני וגם של הטרור היהודי של עברייני הגבעות ושליחיהם בקואליציה".

לפיד הוסיף: "מול ההתקפות המכוערות על ראש השב״כ של אנשים שלא עשו אלפית ממנו למען בטחון ישראל, שתיקתו של נתניהו היא חרפה לאומית. המורשת היחידה שתישאר מנתניהו היא כמי שנירמל את הקיצוניות והטירוף".

שר הביטחון יואב גלנט תקף את חברי הקואליציה ואמר: ״בזכות אנשי שירות הביטחון הכללי והעומד בראשם הפועלים הרחק מעיני הציבור, ניצלים מידי יום חייהם של אזרחים ישראלים. מגנה בתוקף את אמירותיהם של חברי הכנסת המגדפים את ראש השב״כ ומציע להם לחזור בהם ולהתנצל על דבריהם. כל התקפה מצד אנשי ציבור נגד השב״כ פוגעת בביטחון המדינה ובאזרחיה״.

 

יאיר לפיד לימור סון הר מלך טלי גוטליב רונן בר טרור יהודי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד