י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
בלי תנאים

האתגרים שמונעים מהציבור החרדי יציבות כלכלית; ומה הפתרון

אלו הגורמים לכך שרבים אינם מתחילים לחסוך ולהשקיע בגיל צעיר, ועומדים בפני שוקת שבורה מול אתגרים כלכליים • חברת ADR יוצאת בקמפיין הסברה נרחב, להגברת המודעות לאפיקי השקעה חכמים כדי לדאוג לרוגע כלכלי בעתיד • משקיעים היום, במחר

האתגרים שמונעים מהציבור החרדי יציבות כלכלית; ומה הפתרון
בניינים באויר צילום: הדמיה בai- מדג'רני

בשנים האחרונות ניכר כי יותר ויותר מבני הציבור החרדי, מגלים את העובדה שעל מנת לדאוג לעתיד כלכלי בטוח, צריך להתחיל לחסוך ולהשקיע כמה שיותר מוקדם.

לפני מספר שנים, אפיק ההשקעות העיקרי שאליו פנו מרבית בני המגזר החרדי היה הנדל"ן, כיום, ככל שמחירי הנדל"ן בארץ מתייקרים, ובמיוחד בשנה האחרונה, עם עליית הריבית - אנו רואים זרימה אל אפיקים אחרים, כמו שוק ההון וכדומה, אך גם אלו, עדיין מלאים באתגרים:

אפיקי השקעה בשוק ההון הדורשים ידע מוקדם בתחום, השקעות אחרות דורשות הון עצמי גבוה שלא תמיד נמצא ברשות המשקיעים, בהשקעות מסוימות קיים סיכון משמעותי על הכסף, וישנן השקעות הדורשות התעסקות קבועה.

בגלל מחסומי הכניסה הללו, רבים מוצאים את עצמם חוששים מכניסה לעולם ההשקעות, וכך עלולים למצוא את עצמם בסופו של דבר עומדים בפני שוקת שבורה, לקראת חתונות הילדים, שנות הפנסיה, או מול הוצאות ואתגרים כלכליים חריגים

רבים אינם משקיעים את הכסף אלא משאירים אותו בחשבון העו"ש או בפקדונות בנקאיים, כשהכסף כמעט אינו צומח, ואף מאבד מערכו בעקבות האינפלציה.

לפי הנתונים האחרונים של בנק ישראל, בחשבונות העו"ש של כלל הציבור בישראל, שוכבים למעלה מ-500 מיליארד שקלים (!), עליהם הציבור אינו מרוויח כלל ריבית.

מנתונים המוצגים בדו"ח מחקר מדיניות של המכון הישראלי לדמוקרטיה (אוגוסט 2022), עולה כי כשני שליש מבעלי החסכונות החרדים משאירים את החיסכון בבנק, ואינם פונים לאפיקי השקעה מתקדמים יותר.

כך, במקום להגיע לשנות הפנסיה, ליהנות מהנחת ולהגשים חלומות, הם נאלצים להמשיך לחיות בצל דאגות כלכליות יומיומיות.

במקום לרקוד ולשמוח באמת בחתונות הילדים, אותם אנשים מוטרדים ומודאגים, מהיכן הם ישלמו את הוצאות החתונה, את הצלם והתזמורת, את האולם ואת הקייטרינג. הם מוצאים את עצמם לוקחים הלוואות בסכומי עתק, שאת ההחזרים עליהן הם ישלמו במשך שנים ארוכות.

ללא תנאים מוקדמים

חברת ADR, החברה החלוצה שייבאה לישראל את שיטת ההשקעה בפוליסות ביטוח הצומחת ביותר בארצות הברית בשנים האחרונות, פועלת כדי להפיץ ולהטמיע בקרב הציבור את הבשורה, כי קיימים אפיקי השקעה נגישים לכל אחד, ללא תנאים מוקדמים.

"אפיקי השקעה אלו" אומר אשר רוט, מבעלי החברה, "נגישים לכל אחד החל מהיום. הם לא דורשים ידע מקיף בתחום, הון עצמי גבוה או סיכון משמעותי על הכסף, יחסית להשקעות אחרות הקיימות בשוק".

"כמובן, שההשקעה מלווה על ידי משרדי עורכי דין בעלי שם בארץ ובארה"ב", מטעים רוט, "בנוסף, אנו פועלים בשיתוף פעולה עם חברות אמריקאיות, המתמחות בתחום השקעה זה".

צפו בסרטון "חושבים על המחר"

לחצו כאן והכירו את התכנית שדאגה למשפחות רבות לעתיד כלכלי יציב >>>

פאסיבי. סולידי. זמין

היתרון הגדול בתוכנית של A.D.R. היא החשיבות של יצירת הרגלי חיסכון והשקעה מוקדם ככל האפשר, "בתוכנית שלנו, כל אחד יכול להצטרף, כבר מהיום", הוא מסביר, "אין צורך בסכום התחלתי גבוה, ולא נדרש ללמוד לעומק את השוק".

בנוסף, התוכנית של A.D.R מתמקדת בהשקעה סולידית שבה הסיכון על הכסף הוא נמוך יחסית. כשהסיכון הוא נמוך, המשקיעים יכולים לישון היטב בלילה, כשהם יודעים שהכסף שלהם אינו נמצא בסיכון משמעותי.

לעומת רכישת דירה להשקעה, שדורשת התעסקות באיתור שוכרים, מעקב אחרי תשלומים, תיקון ליקויים בנכס ועוד.. בתוכנית של A.D.R אין כלל התעסקות, מה שמכונה 'פאסיבי

כך גם אתם יכולים להתחיל לנהל את הכסף שלהם בצורה חכמה, להשקיע אותו בהשקעות סולידיות לטווח ארוך וגם לכם תהיה הזדמנות להגיע רגועים לחתונות הילדים ולשנות הפנסיה.

לפרטים נוספים לחצו כאן >>>

השקעות פוליסות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד