י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
מתקפה אנטישמית

תייר ישראלי הותקף בפניו בגרמניה לאחר ששוחח בעברית

משטרת ברלין חוקרת תקיפת תייר ישראלי כמתקפה אנטישמית אפשרית. התקשורת המקומית דיווחה שהרשויות החלו לחקור את התקיפה ובוחנות מניע אנטישמי אפשרי

תייר ישראלי הותקף בפניו בגרמניה לאחר ששוחח בעברית
משטרת גרמניה: אילוסטרציה צילום: משטרת גרמניה

תייר ישראלי בן 18 הוכה אתמול בברלין, כאשר על פי הדיווחים המשטרה המקומית חוקרת את הפיגוע כחשוד בפשע אנטישמי. על פי דיווחים בתקשורת המקומית, הצעיר בן ה-18 צעד בשכונת קרויצברג בבירה הגרמנית, כאשר מכונית עם שלושה חשודים עצרה לידו בזמן שדיבר בפלאפון בעברית כשלצידו צעירה ישראלית נוספת שלא הותקפה.

אחד הנוסעים אמר לישראלי משהו בגרמנית שהוא לא הבין. לאחר מכן החלו השלושה לתקוף אותו, אחד מהם תקף אותו כשהוא היה על הקרקע, כל שלושת החשודים בעטו בקורבן שלהם וחזרו לרכב ונמלטו מהמקום. 

התקשורת המקומית דיווחה שהרשויות החלו לחקור את התקיפה לאחר שבית החולים דיווח על התקיפה למשטרה. הרשויות בוחנות מניע אנטישמי אפשרי, הישראלי קיבל טיפול רפואי בשל פציעות בזרועו ובפניו.

שטפן זייברט שגריר גרמניה בישראל הגיב לתקיפה: "זה מגעיל, מקווה שהבריונים האלה ייתפסו. זה בלתי נסבל שדבר כזה יכול לקרות לצעיר יהודי בברלין".

רון פרושאור, שגריר ישראל בגרמניה כתב בחשבון הטוויטר שלו: "ישראלי נוסף מותקף באכזריות בבירת גרמניה. זה לא מקובל! ישראלים ויהודים לא צריכים להרגיש לא בטוחים ללכת ברחובות ברלין או כל עיר גרמנית אחרת. על השלטונות הגרמניים לנקוט בכל אמצעי כדי לעצור את ההתקפות וההסתה הללו נגד ישראל ויהודים לפני שיהיה מאוחר מדי".

 

משטרת גרמניה אנטישמיות בגרמניה תקיפה אנטישמית ברלין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד