כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
הקרב נמשך

השר דודי אמסלם דורש את הדחת ראש רשות החברות

השר דודי אמסלם דורש להדיח ראש רשות החברות מיכל רוזנבוים. בשבוע שעבר דרשה ראש רשות החברות מנתניהו להופיע בישיבת הממשלה ולתאר בפני השרים את הנזקים הנגרמים לחברות הממשלתיות, עקב הודעות השר אמסלם

השר דודי אמסלם דורש את הדחת ראש רשות החברות
השר דוד אמסלם צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

השר דודי אמסלם דורש להדיח ראש רשות החברות מיכל רוזנבוים. על פי דיווח בכאן חדשות אמסלם פנה היום (ראשון) לנציב, ליועץ המשפטית לממשלה גלי בהרב מיארה לראש הממשלה בנימין נתניהו ולשרים בבקשה להדיח את רוזנבוים.

ביום רביעי, בשבוע שעבר שיגרה ראש רשות החברות מכתב חריף לראש הממשלה נתניהו, ובו היא דרשה את התערבותו הדחופה "כדי למנוע נזק חמור לאינטרס הציבורי בגלל התנהלות השר במשרד המשפטים דודי אמסלם".

במכתב ששיגרה ראש הרשות, מיכל רוזנבוים, נמתחה ביקורת חריפה על התנהלות השר אמסלם, שמונה על ידי הממשלה לאחראי על הרשות. רוזנבוים טענה כי היא נתקלה בשורה של דרישות מהשר ואנשיו לפעול "בניגוד לאינטרס הציבורי ותוך סטייה מכללי מנהל ציבורי תקין".

היא ציינה פעולות כמו מינוי נושאי משרה בתפקידים בכירים - "בניגוד לקריטריונים ותנאי סף" ולהדיח נושאי משרה "ללא הצדקה עניינית".

רוזנבוים אף העלתה בקשה מנתניהו להופיע בישיבת הממשלה ולתאר בפני השרים את הנזקים הנגרמים לחברות הממשלתיות, עקב הודעות השר אמסלם, שבהן דרש ממנה "לא לפנות אליו יותר".

 

 

דודי אמסלם רשות החברות הממשלתיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד