כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
באופן חריג

הח"כים ביקרו את החשוד מהכפר בורקה, יועמ"שית הכנסת בודקת

חברי הכנסת טלי גוטליב וצבי סוכות ביקרו בבית החולים את אחד החשודים במותו של הפלסטיני באזור הכפר בורקה. בעקבות כך, פנתה היועצת המשפטית של הכנסת לייעוץ המשפטי של המשרד לביטחון לאומי כדי לברר איך ניתן האישור החריג 

ח"כ צבי סוכות (במרכז)
ח"כ צבי סוכות (במרכז) צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

חברי הכנסת טלי גוטליב (הליכוד) וצבי סוכות הציונות הדתית) ביקרו היום (ראשון) בבית החולים את יחיאל אינדור, אחד החשודים במותו של הפלסטיני באזור הכפר בורקה.

בעקבות הביקור, היועצת המשפטית של הכנסת, שגית אפיק, פנתה לייעוץ המשפטי של המשרד לביטחון לאומי כדי לברר איך ניתן אישור חריג לביקור של חברי הכנסת אצל החשוד, כך דיווח הכתב הפוליטי יובל שגב.

ח"כ סוכות אמר לאחר הביקור: "הבחור עבר ניתוח ראש ועדיין מתאושש מהטראומה שחווה. ככה נראה אדם שראה את המוות מול העיניים. קורא למשטרה לחקור בהקדם גם את הערבים שתקפו את היהודים בשטח ולהביא לחקר האמת בהקדם האפשרי".

חה"כ מירב בן ארי כתבה: "פניתי למשטרה כדי להבין איך שני חכים, גוטליב וסוכות נכנסו היום לבקר עצור בביה"ח. לא הגיוני שכשאנחנו מגיעים לבקר עצורים בתחנות משטרה, שנעצרו בהפגנות, לא מאפשרים לנו אבל להם כן. ועוד לא דיברנו שעצורי המחאות ברובם נעצרים על "ירידה לכביש" וכאן מדובר על עצור בחשד לרצח. פשוט בושה וחרפה".

 

צבי סוכות טלי גוטליב טרור יהודי שגית אפיק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד