י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
נשכחה לבדה

ההורים עלו על הרכבת והשאירו את הפעוטה בתחנה

צוות תחנת הרכבת מרכזית המפרץ איתר ושמר על פעוטה כבת שלוש שנשארה לבדה בתחנה לאחר שמשפחתה עלתה על הרכבת בלעדיה; כעבור כחצי שעה של מאמצים מצד צוות התחנה שבה המשפחה והתאחדה עם הילדה  

ההורים עלו על הרכבת והשאירו את הפעוטה בתחנה
רכבת ישראל צילום: CloudView צילומי אוויר

צוות תחנת מרכזית המפרץ מורגל במתן שירות לאלפי המשפחות שעוברות בתחנה בחודשי הקיץ אך ביום חמישי האחרון לצד המשימות הרגילות התווספה להם גם משימת שמרטפות. 

בסמוך לשעה 20:00 זיהה מאבטח התחנה אבי חייט עגלה לבדה שנשכחה באולם התחנה, עם פעוטה כבת שלוש בתוכה. אבי מיהר ווידא שמצבה הרפואי של הפעוטה טוב והרגיע אותה עם אוכל ומים שהיו בעגלה שבה הייתה. 

הפעוטה יחד עם עובדי הרכבת / צילום: רכבת ישראל. 

במקביל משפחת הפעוטה שכבר עלו על הרכבת דרומה, יצרו קשר עם מוקד הבטיחות של הרכבת, שחיבר אותם מיד עם צ'ארלי ששון מנהל התחנה, שסייע למאבטחי התחנה בשמירה על הפעוטה, לצד המשך מתן שירות לנוסעים בתחנה. כעבור כחצי שעה, התאחדה הפעוטה מחדש עם משפחתה שחזרה לתחנה. 

"אני שמח שהצלחנו לאחד את הילדה עם משפחתה תוך זמן קצר ושהאירוע הסתיים בשלום" ציין אבי חייט מאבטח התחנה שאיתר ושמר על הפעוטה.

צ'ארלי ששון, מנהל תחנת מרכזית המפרץ ומי שתיאם עם המשפחה את החזרתה של הילדה ציין: "בחודשי הקיץ חל גידול משמעותי במספר הנסיעות המשפחתיות ברכבת, ואנו ממליצים לפני כל נסיעה להזכיר לכל המשפחה את דגשי הבטיחות: התרחקות מהפס הצהוב, השגחה קפדנית על הילדים בדגש על השהייה ברציפים, עלייה וירידה זהירה מהרכבת".

פעוטה רכבת ישראל נוסעים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד