כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
"לא לגזענות ולא לפחד"

מאות הפגינו נגד אירוע נאצי בחדר כושר

אירוע ניאו-נאצי שנערך בחדר כושר בפרבריה המערביים של מלבורן באוסטרליה, הביא קהל של כ-300 מפגינים המזוהים עם הקמפיין נגד גזענות ופשיזם, שהפגינו נגד האירוע

מאות הפגינו נגד אירוע נאצי בחדר כושר
דגל אוסטרליה צילום: Pixabay

מועצת הקהילה היהודית של ויקטוריה (JCCV) אוסטרליה, גינתה אירוע ניאו-נאצי שהתקיים בחדר כושר בפרברים המערביים של מלבורן לפני כשבוע, והבטיחה לקהילה שהיא פועלת כדי "לדחוק את השנאה הקיצונית לשוליים".

האירוע בחדר הכושר הביא מאות מפגינים לחדר הכושר שם ערכו התנועה האוסטרלית האירופית, והרשת הלאומית-סוציאליסטית, בהנהגת חבר העליונות הלבן תומאס סיוול, "תחרות הרמת כוח לבן". בפוסט פרסומי לאירוע בן היומיים נאמר, "אנו מפצירים בחברי הקהילה הלאומית הרחבה לחגוג איתנו את הצמיחה של התנועה".

עם זאת, כ-300 מפגינים המחוברים לקמפיין נגד גזענות ופשיזם התאספו מחוץ לחדר הכושר וקראו "לא לשנאה, לא לפחד, נאצים לא רצויים כאן"

מארגנת המחאה האנטי-נאצית, יסמין דאף, אמרה לתקשורת המקומית, "לעולם לא עוד. זה המסר שלנו. ניאו-נאצים מנסים נואשות לבנות קהל, והם עושים זאת בלב אחד הפרברים הרב-תרבותיים ביותר של מלבורן. אנחנו מפגינים כדי להראות שאנחנו עומדים נגד הנאציזם, ונגד גזענות וקנאות על כל צורותיה".

נשיא הקהילה, דניאל אגיון, אמר: "זה מדאיג מאוד שהניאו-נאצים ממשיכים לקיים פגישות ואירועים במלבורן. אירועים אלו, למרות שהתרחשו מחוץ לעיני הציבור, משמשים לעורר שנאה כלפי הקהילה היהודית וקהילות מגוונות אחרות. המועצה תמשיך לעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם הממשלה כדי לוודא שהחוקים שלנו חזקים מספיק כדי להתמודד עם הקבוצות מלאות השנאה הללו. נמשיך לעבוד עם שותפים, כולל משטרת ויקטוריה כדי להגן על הקהילה שלנו מפני אלה שמבקשים לגרום לנו נזק".

אנטישמיות אוסטרליה חדר כושר נאצים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד