כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
מתבודד בהרים

טיטוס חי שמונה שנים בלי חשמל, מים, סלולרי ונעליים

חקלאי שחי ללא תעודת זהות ממשלתית מגלה איך זה באמת לשרוד בלי מים זורמים, חשמל או נעליים. החקלאי מרוויח הכנסה קטנה על ידי אילוף ופרזול סוסים. הוא חי בלי טלפון סלולרי ובלי מכונית

טיטוס חי שמונה שנים בלי חשמל, מים, סלולרי ונעליים
טיטוס מוריס ביער צילום: צילום מסך יוטיוב

חוואי שחי באזורים הכפריים של קנטאקי הוא כוכב של סרטון יוטיוב חדש, שמגלה את אורח חייו הפשוט מאוד.

שמו טיטוס מוריס והוא חי בחלק מרוחק של הרי האפלצ'ים כבר שמונה שנים בלי חשמל, מים, בלי טלפון סלולרי, בלי מכונית ואפילו בלי נעליים בקיץ. הרי האפלצ'ים הם קבוצת רכסי הרים במזרח צפון אמריקה אל מדינת אלבמה בארצות הברית.

בסרט דוקומנטרי בן שעה שנעשה על ידי היוטיובר פיטר סנטנלו, טיטוס שופך אור על איך נראית שגרת היום שלו, כאשר גידול תפוחי אדמה, כביסה בנהר והאכלת סוסיו הם בין המשימות היומיומיות שלו.

בשלב מסוים, הוא מגלה שההוצאה החודשית שלו היא בסביבות $140 והוא מרוויח הכנסה קטנה על ידי אילוף ופרזול סוסים.  ההוצאות שלו כוללות 90 דולר לחודש עבור טלפון קווי, שהותקן בסככה ליד ביתו שלו כדי שיוכל לחלוק אותו עם שכן.

לאחר מכן הוא מוציא כ-20 דולר לחודש על מזון לכלבים ועוד 30 דולר על תוצרת שהוא לא יכול לגדל, כמו בננות ומלח. טיטוס תמיד המשיך לחיות בצורה פשוטה ככל האפשר. בעוד להוריו יש מחשב וחשמל, הוא החליט לחזור אחורה בזמן.

לדבריו, הוא חי באופן דומה לקהילת האיימיש, אך הוא אינו נוהג לפי דתם. אין לו כל תעודת זהות. הוריו דאגו לו למספר ת.ז עבורו בילדותו אך הוא מעולם לא חתם עליה ובהמשך אף החליט לבטל אותה. תעודת הלידה שלו נשטפה בשיטפון ומעולם לא היה לו רישיון נהיגה.

הוא אומר לצופים: "אני לא קיים בעיני הממשלה אבל אני קיים בחייהם של אנשים שמכירים אותי ואת אבי שבשמיים".

מבחינת בסיס הבית שלו, טיטוס מתגורר על מגרש של 50 דונם, כאשר כ-20 דונם מזה הם מרעה פתוח והשאר 30 דונם הם חורש.

במהלך הקיץ, הוא אוהב לבשל על תנור עצים במרפסת הקדמית שלו, כי בפנים חם מדי. בהתאם לאמונתו הדתית, טיטוס לא אוכל בשר ומעולם לא היו לו מוצרי חלב או ביצים כשגדל.

אחת הארוחות האהובות עליו מורכבת מתפוחי אדמה אדומים, בצל סגול עם מלח.

הוא אומר שהתזונה המבוססת על הצמחים שלו לא השפיעה על האתלטיות שלו, ולאורך הסרט התיעודי הוא מפגין את כוחו. טיטוס גם אומר שהוא בדרך כלל במצב בריאותי טוב והשנה הוא לא היה חולה בכלל, "אפילו לא אף סתום".

הוא מסביר: "המחשבה שלי היא לאכול הרבה אוכל בריא, לנשום אוויר צח עמוק, להתאמן ולעשות דברים שמחזקים את המערכת החיסונית שלך אז המערכת החיסונית שלך תהיה מספיק חזקה".

היוטיובר שראיין אותו פיטר סנטנלו מוכר מאד בקרב חרדים רבים בארה"ב, הוא עשה בעבר סדרה על הקהילה החסידית בברוקלין, שהגיעה לעיניהם המשתאות של מאות אלפי אנשים. מיליוני אנשים עוקבים אחרי האיש. סנטנלו הסביר בעבר את ההצלחה: "אוהבים אותי כי פשוט נמאס לאנשים מחדשות המיינסטרים עם כל הזוויות. הם רוצים לדבר בלי שיגידו להם איך לדבר או לערוך את דבריהם בצורה שגורמת להם להיראות נורא".

 

 

קנדה ארה''ב טלפון מים חשמל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד