י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
גל טרור אבנים בבירה

תיעוד: 5 רעולי פנים רגמו את רכב המשפחה שיצאה בנס

אזורים בירושלים הפכו מסוכנים בימים האחרונים לבעלי רכבים. שני מקרים התרחשו רק בשעות הערב אמש. נהג חרדי נרגם בסלע על ידי בן 25 תושב מזרח ירושלים שנעצר כעבור זמן קצר. מאוחר יותר נרגם רכב משפחתי ובו 7 נפשות על ידי חמישה רעולי פנים. גם מקרה זו הסתיים בנס גדול

תיעוד: 5 רעולי פנים רגמו את רכב המשפחה שיצאה בנס
רכב המשפחה שנרגם צילום: צילום מסך

גל טרור אבנים בגזרת ירושלים בימים האחרונים. משפחה בת שבע נפשות שנסעה אמש בשעת ערב מאוחרת סמוך להר הצופים בירושלים הותקפה באבנים שנזרקו לעבר הרכב וגרמו לו נזק. האם נפצעה באורח קל, הילדות נפגעות חרדה.

בתיעוד של אב המשפחה, נראית המכונית המשפחתית מסוג מיצובישי מנופצת והוא מספר כי חמישה רעולי פנים ארבו להם כאשר עברו בסמוך לכמה חנויות ברחוב מרטין בובר, "חמישה ערבים רעולי פנים פוצצו לנו את האוטו. ברוך השם בנס לא קרה כלום. שני מבוגרים ישבו מלפנים וחמישה ילדים מאחור". עד כה לא ידוע על חשודים שנעצרו. 

שעות קודם לכן, כתב חצרות הקודש של רדיו 'קול חי', נתי קאליש, ניצל מפיגוע בלוקים ואבנים בעת שיצא מתפילה בהר הזיתים. רכבו ניזוק ובנס בני משפחתו לא שהו ברכב בעת הפיגוע. המשטרה עצרה במהירות את המחבל בן ה-25, תושב מזרח ירושלים שיובא היום לדיון בהארכת מעצרו.

קאליש כתב בחשבון הטוויטר שלו: "הרגע הזה ערבי ניסה לרצוח אותי", כשהוא מצרף תיעוד של הנזקים ברכבו והבלוק האימתני שיכול היה להרוג אותו ח"ו. בהמשך כתב: "הוא ערבי קטן. שחונך לשנאה ורצח ודם. כמו רוב הערבים. ראיתי אותו עם האבן הענקית ביד. הרים אותה ובא לזרוק לי על הראש. בנס היא פגעה בשלדה. ולא ניפצה את החלון ואת הראש. והמון הערבים ה"תמימים" שראו את הנעשה? המשיכו לצחוק וגם לא נתנו לי לעבור עם הרכב לברוח. עם של רוצחים", סיכם.

שני המקרים הללו מצטרפים למקרים נוספים בימים האחרונים שכולם הסתיימו בניסים ללא נפגעים, אולם צבר האירועים נדמה כמו גל טרור אבנים שהולך ומתרחב.

הר הצופים הר הזיתים טרור אבנים יידוי אבנים ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד