כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
אחרי חצי שנה

חיכוכים וסדקים בין מארגני המחאות: "זה מוזיל אותנו"

אחרי חצי שנה של מחאות ברחובות ישראל נגד הממשלה, חיכוכים וחילוקי דעות נרשמים בין מארגני המחאה. צילום מתוך קבוצת דוברות מטה המאבק חושף ביקורת של אחד המארגנים על חבריו בעקבות טון חריף שבו השתמשו בהודעה ששוגרה לתקשורת ללא תיאום עמו

חיכוכים וסדקים בין מארגני המחאות: "זה מוזיל אותנו"
אילוסטרציה. למצולם אין קשר לכתבה צילום: unsplash

אחרי חצי שנה של מחאות, כאשר במוצ"ש האחרון ציינו המוחים 31 שבועות ברציפות, נרשמות חילוקי דעות בתוך מארגני המחאה.

בתכתובת שפרסמה כתבת גל"צ, אנה פינס, שנמחקה תוך זמן קצר בקבוצה לתקשורת, אחד ממובילי מטה המאבק נגד החקיקה המשפטית העביר ביקורת על ניסוח הודעת התגובה (שכבר יצאה) להודעת ראשי הקואליציה על בג"צ הנבצרות. אותו אחד ששמו טושטש העיר לחבריו וכתב: "זה מוזיל אותנו והופך לכוח קפלן ולא לארגון שמכיל הרבה פנים".

‏בהודעת מארגני המחאה המכנים עצמם 'כח קפלן' נכתב: "הקואליציה ארגון הפשע לא נח לרגע: האיום הרשמי ששלחה כעת הנהגת ממשלת החורבן אל עבר ‏בית המשפט הוא לא פחות מהכרזת מלחמה נגד שלטון החוק ונגד כל אזרח בישראל. אנחנו נלחם במטורפים האלה בכל הכוח ובכל האמצעים העומדים לרשותנו, ואנחנו ננצח".

כאמור אחד המארגנים שההודעה שיצאה לא תואמה עמו ולא ערבה לעיניו, העיר וכתב: "הי אני לא אוהב את הניסוחים האלו "מטורפים", "ארגון פשע". לדבריו, "זה מוזיל אותנו והופך אותנו לכח קפלן ולא ‏לארגון שמכיל הרבה פנים. ‏אפשר להיות מאוד חריפים בשפה אחרת". כתב.

יצוין כי בימים האחרונים פנו מארגני המחאה לציבור לתרום לפעילויות המחאה והיו עיתונאים ואנשי תקשורת שתהו האם הכסף ששפכו אילי הון למען המחאה נגמר.

כוח קפלן הרפורמה המשפטית וואטסאפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד