כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
אב וארבעה מבניו

חמישה פלסטינים נעצרו בגין העימות עם המתנחלים

חמישה פלסטינים מהכפר בורקה נעצרו בחשד שלקחו חלק בעימותים עם מתנחלים סמוך לכפר ביום שישי האחרון. בעימותים נהרג פלסטיני ויהודי נפצע קשה מאד בראשו. ארה"ב כינתה גם את הפיגוע של המאבטח הישראלי בתל אביב וגם את מותו של הפלסטיני - "פיגועי טרור"

חמישה פלסטינים נעצרו בגין העימות עם המתנחלים
פעילות בשכם צילום: Nasser Ishtayeh/Flash90

צה"ל עצר הלילה חמישה פלסטינים מהכפר בורקה בחשד שלקחו חלק בעימותים עם מתנחלים סמוך לכפר ביום שישי האחרון, בעימותים נורה למוות צעיר פלסטיני ונפצע קשה מאד ישראלי. החשודים, הם אב וארבעת בניו שהיו מעורבים בעימותים, מדובר בפלסטינים הראשונים שנחקרים במסגרת הפרשה. לטענתם, אב המשפחה נורה אף הוא בתקרית.

בעימותים שהתפתחו, יחיאל צבי אינדור נפצע מאד קשה בראשו מאבן, והוא סובל מחבלה חמורה בראשו ועדיין מאושפז. פעיל הימין אלישע ירד נעצר בחשד לתקיפת הפלסטינים.

מהמשטרה נמסר: הלילה, בפעילות של בלשי ימ"ר ש"י וכוחות צה"ל נעצרו לחקירה 5 פלסטינים (2 קטינים ו-3 בגירים) תושבי הכפר בורקה בחשד לתקיפה בנסיבות מחמירות וחבלה חמורה באירוע שאירע בליל שישי סמוך לכפר. חקירה האירוע נמשכת וצפויים מעצרים נוספים.

ארה"ב כינתה גם את הפיגוע בתל אביב ביום שבת האחרון וגם את מותו של הפלסטיני בכפר בורקא "פיגועי טרור". משרד החוץ האמריקאי פרסם שני ציוצים תוך דקה אחד מהשני עם גינוי לטרור, תוך שימוש בשפה דומה מאוד בשני האירועים.

"אנו מגנים בחריפות את מתקפת הטרור בתל אביב, שבה נהרג אחד ונפצעו שניים נוספים וכן פיגועים אחרים שנעשו לאחרונה נגד ישראלים. אנו מביעים את תנחומינו העמוקים למשפחות הקורבנות וקוראים להפסיק את מעשי האלימות וההסתה לאלימות הללו", נכתב בציוץ הראשון.

"אנו מגנים בחריפות את מתקפת הטרור של מתנחלים קיצונים ישראלים שהרגה פלסטיני בן 19. ארה"ב מוסרת את אהדתנו העמוקה למשפחתו ויקיריו. אנו מציינים כי פקידים ישראלים ביצעו מספר מעצרים ואנו דורשים אחריות מלאה וצדק", נכתב בציוץ השני.

 

 

 

טרור פלסטיני פיגוע בתל אביב ארה''ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד