כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
הבחירות ברוסיה מתקרבות

השופר של פוטין טוען כי הניו יורק טיימס סילפו את דבריו

דובר הקרמלין אומר שהעיתון הניו יורק טיימס פירש לא נכון את דבריו לגבי הבחירות ב-2024. הניו יורק טיימס ציטט את פסקוב שאמר כי "פוטין ייבחר מחדש בשנה הבאה עם יותר מ-90% מהקולות"

השופר של פוטין טוען כי הניו יורק טיימס סילפו את דבריו
הנשיא פוטין בביקור בחרסון צילום: צילום מסך

מזכיר העיתונות הנשיאותית של רוסיה דמיטרי פסקוב אמר לשופר של פוטין, סוכנות הידיעות הרוסית TASS כי ה"ניו יורק טיימס" פירש לא נכון את דבריו לגבי הבחירות הקרובות לנשיאות רוסיה ב-2024, שבהן "פוטין ייבחר מחדש ביותר מ-90% מהקולות".

ה"ניו יורק טיימס" ציטט ביום ראשון את פסקוב שאמר כי הבחירות לנשיאות ברוסיה "אינן באמת דמוקרטיה, הן ביורוקרטיה יקרה" וכי "פוטין ייבחר מחדש בשנה הבאה עם יותר מ-90% מהקולות".

"כותב המאמר פירש את דברי בצורה שגויה לחלוטין", אמר פסקוב מהשופרות הגדולים של פוטין ל-TASS. הוא אישר כי נפגש ודיבר עם העיתונאי מהעיתון ואחת השאלות שלו הייתה לגבי הבחירות הקרובות. "והתשובה הייתה: רמת הגיבוש סביב הנשיא היא חסרת תקדים לחלוטין וניתן לומר כבר עכשיו שאם יתמודד לנשיא הוא ייבחר בשנית ברוב מוחץ, והבחירות תיאורטית רק כרוכות בהוצאות מיותרות", אמר.

עם זאת, לדברי פסקוב, הוא אמר לעיתונאי כי "הנשיא התעקש שהבחירות יהיו מאורגנות כי זה מה שהדמוקרטיה דורשת". "והנשיא אמר את זה בנאום מצב המדינה שלו", הדגיש דובר הקרמלין.

הבחירות לנשיאות יתקיימו ברוסיה במרץ 2024. לפוטין יש את האפשרות להתמודד על כהונה נוספת בתפקיד אך טרם הכריז על התוכניות שלו.

הניו יורק טיימס ולדימיר פוטין מלחמת אוקראינה רוסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד