כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

האנשים שגילו את הסוד לעתיד כלכלי בטוח ויציב

"השקעות נדל"ן זה לא לעשירים בלבד", קובעים ומנפצים את הסטיגמה בחברת הנדל"ן המובילה, שטיגליץ גרופ ומוכיחים שאם עושים את זה נכון, כל אחד יכול ● פרופיל מרתק ומאיר עיניים להצלחתה של החברה, עם המייסדת חני שטיגליץ ● ככה בונים עתיד מנדל"ן

האנשים שגילו את הסוד לעתיד כלכלי בטוח ויציב
מגדל הכשרת היישוב צילום: באדיבות המצלם

בקומה ה- 14 במרומי מגדל הכשרת היישוב, שוכנת חברה מיוחדת שלקחה על עצמה את המשימה לשנות לאנשים את החשיבה על נדל"ן וכך לשנות להם את החיים. חברת שטיגליץ גרופ היא אחת מהמובילות בשוק עסקאות הנדל"ן במגזר החרדי בזכות שיטת עבודה מיוחדת שמאפשרת לאתר השקעת נדל"ן משתלמת לכל אחד, בהתחשב בתקציב ובצרכים שלו.
 החברה הוקמה על ידי חני שטיגליץ, יזמית נדל"ן צעירה שהתחילה מלמטה וסללה את דרכה לפסגה בעזרת נחישות בלתי מתפשרת והמון אמונה. עכשיו לראשונה, היא פותחת הכל ומספקת הצצה מרתקת אל מאחורי הקלעים של החברה, וגם חושפת את הסוד שלה ואת הבשורה שהיא מביאה לציבור.

אז איך הכל התחיל?

"תמיד עשיתי הכל מהר" מחייכת שטיגליץ, "בגיל 17.5 התארסתי בגיל 18.5 התחתנתי ובגיל 19.5 כבר חבקתי ילדה ראשונה. עשיתי את צעדי הראשונים בניהול משק בית וניסיתי לתמרן בין ההוצאות הכלכליות. עבדתי יום שלם בקופת חולים והרווחתי בסך הכל 2,700 ₪.
זה כמובן לא מספיק כדי לגדל ילדים וחיפשתי אפיק הכנסה מרוויח. עשיתי תואר במנהל עסקים, אבל הרגשתי שזה פחות מתאים לי ויקח המון זמן עד שאתחיל ליהנות מהפירות.
 אז בהשגחה פרטית, במסגרת הרצאה על התפתחות אישית, גיליתי את עולם הנדל"ן ואת פוטנציאל הכסף הגדול שגלום בו. אבל עדיין לא הבנתי איך אני, כאדם בלי כסף וניסיון יכולה להשתלב בו. מבחינתי זה היה תחום סגור לעשירים בלבד.
בסוף, מצאתי הזדמנות בתחום ההתחדשות העירונית והתחלתי להחתים דיירים לפרויקטים של תמ"א ופינוי בינוי. עבדתי קשה מאד מהבוקר עד הלילה, אבל הכסף הגדול לא הגיע. רציתי להבין איך כרישי הנדל"ן עושים את הכסף שלהם, חקרתי ולמדתי את הנושא לעומק במשך תקופה ארוכה.
הבנתי שהשיטה היא מאד פשוטה: לתת לכסף לעבוד בשבילך. אז מיפיתי את עולם השקעות הנדל"ן ויצאתי לדרך.
היום, בגיל 35 הספקתי להיבחר לאחת מ- 40 המשפיעים מתחת לגיל 40 בהתחדשות עירונית. אני מקדמת 6 פרויקטים גדולים במיוחד של פינוי בינוי וסגרתי מעל 400 עסקאות בשווי כולל של כרבע מיליארד דולר. אז אפשר לומר שהשיטה הוכיחה את עצמה כיעילה.

איך משנים לאנשים את החיים?

"הכל בראש" מסבירה שטיגליץ, "רוב האנשים חושבים שכדי לעשות כסף גדול, הם צריכים שיהיה להם כסף גדול. לכן החשיבה שלהם היא מאד מצומצמת, הם חושבים בקטן איך להגדיל הכנסה, איך לעבוד בעוד עבודה ואיך לשרוד את החודש. מה שנקרא "מרוץ העכברים" מרוב שרצים אחרי הזנב, לא עוצרים לרגע לחשוב איך לצאת מהמצב הזה אחת ולתמיד.
אני וצוות המומחים של שטיגליץ גרופ גורמים להם לחשוב אחרת, לחשוב בגדול. איך ממנפים כסף על מנת להרוויח יותר כסף. זה יכול להיות מימון ויכול להיות שבמקום לשלם כל החיים משכנתא כדאי להשתמש בהון הזה כדי להכפיל ולשלש אותו.

מה הייחודיות של שטיגליץ גרופ בשוק הנדל"ן?

"בשונה ממקומות אחרים שמשווקים השקעות ספציפיות באזורים מסוימים, ומבטיחים שרק שם ניתן להשיג תשואות גבוהות, לנו יש תפיסה אחרת. אחד מערכי הליבה שלנו היא ההבנה ש- "זה לא המקום, זה הרעיון". כלומר זה לא שיש רק מקומות מסוימים שבהם כדאי להשקיע, הדבר שמעניין אותנו הוא פוטנציאל ההשבחה וביטחון מלא על הנכס. ברגע ששני הפרמטרים הללו מתקיימים, תוכלו להשקיע בכל מקום בארץ ובעולם ולהרוויח בגדול. הגמישות המחשבתית הזו מאפשרת לנו מנעד רחב יותר של השקעות, כך שאנחנו יכולים למצוא השקעה לכל אחד בהתאמה אישית".

איך מאתרים את ההשקעות הטובות ביותר?

"בסוף הכוח החזק ביותר שלנו, הוא אנשי המקצוע. את כל האנשים שמהם בנויה החברה, אני בוחרת בפינצטה, כל אחד מהשורה הראשונה בתחומו. למשל מנכ"ל החברה רונן דניאלי, הוא כלכלן בכיר שמביא איתו ניסיון רחב בחברות גדולות ובמשרד השיכון, עם התמחות בניתוח רפורמות ושינויים מאקרו כלכליים בשוק הנדל"ן. אנחנו יושבים יחד ומנתחים את השוק ואת מצב הריביות ובוחרים בהתאם את העסקאות הטובות ביותר.
הכוורת שלנו מורכבת מאנליסטים המומחים, יועצי נדל"ן מנוסים שמונעים מתחושת שליחות עמוקה להפיץ את בשורת הנדל"ן. הם מעניקים לכל לקוח ליווי צמוד וממפים את יכולת ההחזר, לפי הכנסות והוצאות, רמת החיים ופרמטרים שונים, כדי לאתר את העסקה המתאימה ביותר. בצוות שלנו יש גם יועצי משכנתאות שיודעים להעניק פתרונות מימון ביצירתיות ומדריכים את הלקוח בנבכי הנהלים של הבנקים השונים".

יש מקרה ספציפי שתפס אותך מתוך ההשקעות?

שטיגליץ מסובבת את מסך המחשב לכיווננו: "תראה בכל יום מגיעים לתיבת המייל שלי כמה הודעות תודה של משקיעים שהכסף שלהם עובד בשבילם. את המיילים הללו אני מראה לצוות העובדים, כי זה הדלק שלנו ומה שמניע אותנו להמשיך הלאה.
אבל אם צריך לבחור מקרה ספציפי, יש לקוחה שהגיעה אלינו לפני שלוש שנים בעקבות הרצאה שהעברתי. היא סיפרה שאין לה כסף אבל היא מאד היתה רוצה להשקיע בנדל"ן. אחרי בדיקה ראשונית גילינו שהיא מחזיקה בבעלותה דירה במרכז בני ברק בשווי שלוש מיליון שקל בלי משכנתא...
בהמלצתנו ובהכוונתנו היא השתמשה בכסף הזה כדי לרכוש  שתי דירות בקרית ים קו ראשון לים עם פוטנציאל השבחה אדיר בזכות פרויקט פינוי בינוי שקודם באזור. אז כל דירה עלתה לה כ- 670,000 ש"ח, היום כל אחת שווה יותר מ- 1,200,000 ש"ח. היום היא הבעלים הגאה של לא פחות מחמש דירות, שתיים בקריית ים, אחת בבת ים, אחת בבאטומי ואחת באתונה. הערך של הנכסים הללו ממשיך לטפס והיא לא מפסיקה להודות לנו".

כן אבל מה עושה מי שאין לו דירה?

"אתה יודע מה?" משיבה שטיגליץ, "אענה על זה בדוגמה חיה מהשקעה נוספת. לקוח מאזור הצפון הגיע אלינו בלי שום הון עצמי, הוא היה סקפטי מאד ופנה אלינו רק כי חבר לחץ עליו. בדקנו את יכולת ההחזר שלו והכוונו אותו לקחת הלוואה בסך של 70,000 ש"ח, הלוואה סולידית שכמעט כל אחד יכול לקחת על עצמו. על ההלוואה הזו הוא לקח מהבנק 75% משכנתא ורכש דירה בקריית ים ב650,000 ש"ח. היום הדירה שווה 1,100,00! מאפס שקלים הוא עשה 400,000 ש"ח רווח נקי. אז מי אמר שצריך כסף בשביל להרוויח מנדל"ן?"

הריביות בשוק הנדל"ן מטפסות, זה לא מרתיע משקיעים?

"בשוק הנדל"ן מסתכלים קדימה לטווח הארוך, זה לא ריצת 100 מטר אלא מרתון. משברים לא מחזיקים מעמד לנצח. אם תסתכל ברמת המאקרו על ה- 150 שנה האחרונות, תראה ששוק הנדל"ן נמצא במגמת צמיחה ושגשוג תמידית. ולכן פה, כמו בכל הזדמנות בחיים, האמיצים תופסים את הרכבת והאובר חוששים בורחים בזמן הלא נכון. הריבית הרי לא תישאר בגבהים האלה לאורך זמן, בעוד כמה שנים אנשים ימחזרו את המשכנתא שלהם וינצלו את עליית הערך.
אם כבר אפשר לומר הפוך, המצב בשוק מייצר הזדמנויות ייחודיות שלא יחזרו וקשה למצוא בימים כתקנם. הזדמנויות כמו 10/90 ו- 20/80 באזורים נבחרים לא מוצאים כל יום. דווקא עכשיו זה הזמן לחטוף הזדמנויות כאלה ולהרוויח בטווח הארוך.

לסיכום, מה את אומרת למשקיע שיושב על הגדר?

"רד מהגדר ותתחיל להשקיע!" צוחקת שטיגליץ "ובנימה רצינית, לנו בשטיגליץ גרופ יש שיטה בדוקה ומוכחת שמאפשרת גם לסקפטיים ביותר, לראות מול העיניים כיצד גם הם יכולים לעשות כסף מנדל"ן. בעולם המשוגע של היום עם יוקר המחיה שרק נוסק ועולה, חשוב מאד לחשוב על העתיד, על לימודים, על חתונות ודירות לילדים, על הגיל השלישי. אף אחד לא רוצה לעבוד לנצח, רק כדי לכסות חובות מהעבר.
אל תדחו למחר את ההזדמנות שקיבלתם היום. תנו לכסף לעבוד עבורכם, קחו צעד חכם לעתיד שלכם. ממליצה לכם להתחיל מהמדריך החינמי שלנו שמסביר בשפה פשוטה וברורה גם לאנשים שלא באים מהתחום, איך עושים צעדים ראשונים בדרך לעצמאות כלכלית, ובעיקר איך עושים את זה נכון".

גם אתם רוצים לצאת מהמרדף אחרי הזנב של עצמכם ולהתחיל לחיות בכבוד? קבלו עכשיו את המדריך של שטיגליץ גרופ להתנהלות כלכלית חכמה ותתחילו לחיות>>>>>

נדל"ן עסקאות נדל"ן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד