כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
"צריך להעיף אותם"

ח"כ מיש עתיד במתקפה על חלקים מהקואליציה: "ארגון פשע"

ברקע האירועים בכפר בורקה בסוף השבוע, ח"כ רם בן ברק תקף בחריפות: "יש כאן חבורה קיצונית משיחית שהשתלטה על המדינה, צריך להעיף אותם". עוד אמר: "הם עושים לנו נזק לא נורמלי ומנצלים את חולשתו של ראש הממשלה"

ח"כ מיש עתיד במתקפה על חלקים מהקואליציה: "ארגון פשע"
רם בן ברק צילום: Yonatan Sindel/Flash90

ח"כ רם בן ברק (יש עתיד) תקף בחריפות את הקואליציה ברקע העימות בין יהודים לפלסטינים בכפר בורקה, במהלכו נהרג פלסטיני.  

בן ברק אמר בריאיון לרדיו 103: "אם זו הייתה תופעת שולית שהיה צריך לטפל בה ביד חזקה לפני שנה או שנה וחצי, זה נעשה היום לתופעה מאוד רחבה שזוכה לגיבוי מהשר לביטחון הפנים, משר האוצר, חברי כנסת. הם בטוחים שהם בשליחות הממשלה, אותם פורעים. צריך להבין את זה". בן ברק הוסיף: "הם מרגישים שיש להם רוח גבית, והרימו את הראש הרבה יותר גבוה. גם בשריפות בחווארה, זה אותם קיצוניים. יש כאן חבורה קיצונית משיחית שהשתלטה על המדינה, צריך להעיף אותם כמה שיותר מהר.

הם עושים לנו נזק לא נורמלי ומנצלים את חולשתו של ראש הממשלה או את רצונו של ראש הממשלה, אני לא יודע אם זה חולשתו, אולי זה מה שהוא רוצה", אמר.

לדבריו, "יש כאן איזשהו ארגון פשע שסוחט מדינה שלמה באיומים ואת מצפה ממני או ממפלגות באופוזיציה להגיד 'אל תהרוס את המדינה, נעשה כל מה שאתה רוצה'". 

בהמשך התייחס לריאיון אתמול של רה"מ נתניהו ל'בלומברג' ובו אמר כי 'נשנה את הרכב הוועדה לבחירת שופטים ונעצור'. לדברי בן ברק, "ככה לא מחוקקים חוקי יסוד. אי אפשר לקחת פיסה אחת ואז להתקדם לכך שתהיה כאן הפיכה משפטית".

לטענתו, "יש כאן ציבור אזרחים גדול שסובל מחוסר של מאות שופטים.  אם רוצים לעשות רפורמה בבית המשפט צריך להגדיל את התקנים, כי אחרת הכל נתקע. דברים מתעכבים שנים כי הם לא מגיעים להחלטה - שם צריך להגיע לרפורמה". 

 

רם בן ברק בנימין נתניהו בצלאל סמוטריץ איתמר בן גביר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד