כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
'שמירה עילאה'

אסונות בין הזמנים • הסגולה המיוחדת של מרן שר התורה זצ"ל

בכל שנה בימי בין הזמנים מרחפת בחלל התחושה "שרק לא יהיו אסונות" • מרן שר התורה זצ"ל קבע בכתב יד קדשו – יש סגולה!!! • מי שיזכה לקיים את הסגולה יזכה ל'שמירה עילאה' כהגדרתו של מרן זצ"ל • כשהילדים יוצאים לטייל – אסור להסס!

אסונות בין הזמנים • הסגולה המיוחדת של מרן שר התורה זצ"ל
שרק לא יהיו אסונות צילום: UNSPLASH

הם יוצאים בשמש ובחום העז, עולים על ההרים ויורדים לבקעות, הולכים לאורכם של נחלים, וחוצים בריכות עמוקות, רוחצים בים ומבלים בספורט אתגרי – ואנחנו, ההורים, רועדים מפחד!

מדי שנה זה חוזר על עצמו. עם סיום הצום של 'תשעה באב', נכנסים ההורים למצב של מתח וחרדה. שלושה שבועות של חופשת 'בין הזמנים', שלושה שבועות שבה הילדים שלנו מטיילים ברחבי הארץ, ומשתדלים לנסוע כמה שיותר רחוק.

יש לנו ניסיון משנים קודמות, כבר הרבה מאוד שנים שלא זכינו לכך שיעבור 'בין הזמנים' של חודש אב בלי אסונות. פעם זה אוטובוס שנכנס בתחנה הומה מאדם והורג אם ושתי בנותיה, פעם זה בחורים שטבעו למוות בכינרת או בים התיכון, פעם זאת תאונה שנגרמה במהלך טיול.

הסיפורים מגוונים, אבל התוצאה דומה. טרגדיה, כאב, שכול, לפעמים גם יתמות, והרבה מאוד צער.

להעברת שמות לשמירה עילאה הקליקו כאן>>>

זעקת ההורים המודאגים עלתה לפני מרן שר התורה רבינו הגר"ח קנייבסקי זצ"ל, ובשנה שלפני הסתלקותו לשמי רום תיקן תקנה מיוחדת.

וכך כתב מרן זיע"א בכתב ידו הטהור באותם ימים של 'ערב בין הזמנים': "בס"ד אב תשפ"א, התורמים ר"י שקלים לקופת העיר יזכו לשמירה עילאה בימי בין הזמנים ברוחניות וגשמיות".

הרעיון שעומד מאחורי הסגולה הוא תרומה של עשרה שקלים בלבד לכל יום מימי הין הזמנים, כדי שתהיה נתינה שיש בה ממש, וכדי שנזכה בזכותה שיקויים בנו הפסוק "וצדקה תציל ממות".

וכך משתלבים וחוברים להם יחדיו כוח של מצוות הצדקה, כוחו הגדול והעצום של מרן שר התורה זיע"א שגזר בגזירת צדיק שתהיה שמירה עילאה על מי שתורמים כפי שציווה, וזכות הרבים התלויה במי שמצטרף לדבר מצווה שכזה – וכל הכוחות האלו יחד מתחברים כדי לייצר סיכוך והגנה על ראשם של הילדים שלנו, כדי שיישארו שמורים לאורכו של כל בין הזמנים.

הורים יקרים, אם הילד שלכם יוצא לטיול, אם הבת שלכם נוסעת לים או לבריכה – זה הזמן, אל תהססו. הצטרפו לסגולה, ותוכלו להישאר רגועים יותר.

להעברת שמות לשמירה עילאה הקליקו כאן>>>

קופת העיר בין הזמנים בטיחות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד