י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"מגה מיליונס"

מחר: מעל מיליארד וחצי דולר בהגרלת הלוטו - כך תרכשו כרטיסים

פרס הזכייה בהגרלת הלוטו האמריקאית מגה מיליונס עלה לסכום מוערך של 1.55 מיליארד דולר, שמסתמן כשלישי בגודלו בתולדות ההגרלה, לאחר שביום שישי לא נמכרו כרטיסים מנצחים | ההגרלה תערך מחר

מחר: מעל מיליארד וחצי דולר בהגרלת הלוטו - כך תרכשו כרטיסים
טפסי לוטו בחו"ל צילום: pixabay

לאחר שביום שישי לא נמכרו כרטיסים מנצחים פרס הזכייה בהגרלת הלוטו האמריקאית מגה מיליונס עלה לסכום מוערך של 1.55 מיליארד דולר, שמסתמן כשלישי בגודלו בתולדות ההגרלה.

ביום שישי הוגרלו המספרים הבאים: 11, 30, 45, 52 ו-56, ומגה בול של 20. למעשה, מאז 18 באפריל לא היה זוכה בפרס המגה מיליונס. ההגרלה הבאה תערך מחר (שלישי) בערב. 

לפני שאתם ממהרים לרכוש חשוב לציין כי הסיכויים לזכות בפרס המגה מיליונס הם בערך אחד ל-302.58 מיליון.

לאחר שהובהרו סיכויי הזכייה ובכל זאת החלטתם לנסות ולקנות כרטיס, תוכלו לעשות זאת דרך האינטרנט או לחילופין באמצעות נקודות מכירה לרוב בריכוזים החרדים.

כרטיס לוטו של מגה מיליונס 

למעשה ההגרלה של המגה מיליונס פתוחה למשתתפים מכל רחבי העולם, אף על פי שהיא מתרחשת בארצות הברית. כל אדם, ללא קשר לאזרחותו או מקום מגוריו, רשאי לרכוש כרטיסי הגרלה ולהשתתף בהגרלה. אפשר לרכוש כרטיסי הגרלה בצורה ישירה ממכונות המכירה במסלולי הגרלה בארצות הברית, או באמצעות שירותי קניות מקוונים שמציעים רכישת כרטיסים באינטרנט. כמו כן, ניתן להשתתף בהגרלה דרך שירותי קניות מקוונים של חברות תיירות וקניות מובילות. כל מגבלות ההשתתפות והרכישה מוגדרות על פי החוקות והתקנות המקומיות בכל מדינה, ולכן חשוב לבדוק את ההנחיות המקומיות לגבי השתתפות בהגרלה.

בכל זאת, האם גם הפעם הזוכה יהיה מאזור לוס אנגלס? בכלכליסט מציינים כי הכרטיס הזוכה ב-2.04 מיליארד דולר בפאוורבול בפברואר, הגדול ביותר בתולדות הלוטו בארה"ב, נמכר בתחנת דלק באלטדנה, עיר במחוז לוס אנג'לס. בחודש שעבר, כרטיס בודד שנמכר במרכז העיר לוס אנג'לס זכה ב-1.08 מיליארד דולר בפאוורבול, השישי בגודלו בתולדות הלוטו בארה"ב. 

הזכייה השנייה בגודלה אי פעם, פרס של 1.586 מיליארד דולר בפאוורבול בינואר 2016, חולק בין שלושה בעלי כרטיסים בקליפורניה, פלורידה וטנסי. כרטיסי מגה מיליונס בעלות של שני דולר כל אחד נמכרים בכל המדינות מלבד אלבמה, יוטה, אלסקה, הוואי ונבאדה. הם נמכרים גם בוושינגטון הבירה ובאיי הבתולה של ארה"ב.

 

לוטו אמריקאי טופס לוטו זכיה בלוטו פרס כספי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד