כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
מסע חיזוק לקראת זמן אלול

אחרי חמש שנים: ראש הישיבה המריא לארה"ב

לראשונה מזה 5 שנים: התרגשות גדולה בעולם התורה בארצות הברית לרגל ביקורו של ראש הישיבה הגאון רבי ברוך ויסבקר, ראש ישיבת בית מתתיהו בארה"ב. כל הפרטים מהביקור

אחרי חמש שנים: ראש הישיבה המריא לארה"ב
הגר"ב ויסבקר בשיעור כללי בישיבה צילום: שוקי לרר

לראשונה מזה חמש שנים, יצא חבר מועצת גדולי התורה ראש הישיבה הגאון רבי ברוך ויסבקר, למסע חיזוק תורני של הקהילות היהודיות בניו יורק ובניו ג'רזי.

ראש הישיבה המריא אמש (ראשון) לאחר ששיירה מכובדת של תלמידים ובוגרים ליוותה אותו עד למדרגות המטוס.

ראש הישיבה נסע על אף מחלתו המצריכה רחמי שמים וזאת בשל מצבה הכלכלי הקשה של הישיבה. ראש הישיבה יבקר בקהילות רבות בניו יורק ובניו ג'רזי ויישא דברי חיזוק והתעוררות לפני תחילת זמן אלול בשבוע הבא.

הגר"ב ויסבקר נסע והתאמץ למעלה מכוחותיו כדי להשתתף בקמפיין הצלה למען ישיבתו, ישיבת בית מתתיהו, שנקלעה לאחרונה לקשיים כלכליים.

הקהילה בלייקווד מתכננת לקבל את פניו של ראש הישיבה ביום שלישי בבוקר. ראש הישיבה ישהה בלייקווד בבית מקורבו למשך מספר ימים ולאחר מכן ימשיך במסעו לחיזוק הקהילות בברוקלין, בפייב טאונס, במנהטן ובמונסי.

הקהילה בהרים בניו יורק מתרגשת גם היא לקראת ביקורו של ראש הישיבה בשבת פרשת ראה. ראש הישיבה יבקר במספר קהילות בהרים ביום שישי ובמוצאי שבת ויישא דברים לחיזוק והתעוררות.

בשבוע הבא, ראש הישיבה מתכנן להשתתף בשמחת נישואי בתו של אחד ממקורביו. לאחר מכן יחזור ראש הישיבה למסור את שיעור הפתיחה בישיבה המונה כיום למעלה מ-700 בחורים.

פתיחת הזמן תהיה אירוע היסטורי בישיבת בית מתתיהו לרגל חנוכת הבית של היכל הבית מדרש החדש. מדובר בבשורה של ממש לתלמידי הישיבה שהצטופפו עד כה בתנאים קשים מאוד בבניין שלא הכיל את התלמידים הרבים.

ראש הישיבה הגר"ב ויסבקר בטיסה לארה"ב

הרב ברוך ויסבקר בית מתתיהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד