כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
"תוקפנות מגונה"

שלושה קציני צבא סורים נהרגו בתקיפה המיוחסת לישראל

התקשורת הערבית דיווחה כי שלושה קצינים נהרגו בהפצצה ישראלית הלילה בסביבת דמשק, בהודעה של משרד ההגנה הסורי נאמר: "ההפצצה הביאה למות קדושים של ארבעה חיילים, לפציעתם של ארבעה אחרים ולנזק ברכוש"

שלושה קציני צבא סורים נהרגו בתקיפה המיוחסת לישראל
שלושה הרוגים הלילה מהתקיפה צילום: באדיבות המצלם

חשבונות המזוהים עם המשטר הסורי דיווחו כי בין ההרוגים הלילה (בין ראשון לשני) בתקיפה המיוחסת לישראל בסוריה, שלושה קציני צבא. ההרוגים הם רס"ן עיסא חמוד, סג"ם לואיי מוחמד וסג"ם אחמד מרעי, כך דווח ב'כאן חדשות'.

התקשורת הערבית דיווחה כי ארבעה חיילים נהרגו וארבעה נוספים נפצעו בהפצצה ישראלית הלילה בסביבת דמשק, כך הודיע ​​משרד ההגנה הסורי. בהודעה נאמר כי "ההפצצה הביאה למות קדושים של ארבעה חיילים, לפציעתם של ארבעה אחרים ולנזק ברכוש".

גורם סורי אישר לתקשורת הסורית כי "ההגנה האווירית שלנו יירטה את טילי התוקפנות והפילה חלק מהם". פיצוצים נשמעו בבירור ברחבי הבירה הסורית, ואחריהם נשמעו קולות של אש נ"מ.

דובר חמאס, חאזם קאסם הגיב על התקיפה: "התקיפה הציונית בסוריה שהובילה למותם של ארבעה אנשי צבא היא תוקפנות מגונה, נחשבת לטרור ובריונות, והיא המשך של התוקפנות נגד העם הפלסטיני".

במהלך השנים האחרונות ביצעה ישראל מאות תקיפות אוויריות בסוריה על אתרים של צבא סוריה ושל החיזבאללה, לרבות מחסני נשק ותחמושת באזורים שונים.

תקיפה ישראלית סוריה דמשק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד