ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
מעניק גיבוי

אחרי המתקפות: ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח עם ראש השב"כ

אחרי המתקפות מתוך הקואליציה: ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח עם ראש השב"כ. בשיחה גיבה נתניהו את פעולות השב"כ למען ביטחון ישראל

אחרי המתקפות: ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח עם ראש השב"כ
ראש הממשלה נתניהו וראש השב"כ רונן בר צילום: קובי גדעון /לע"מ

אחרי המתקפות שספג: ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח היום (שני) עם ראש השב"כ רונן בר וגיבה אותו ואת אנשי השירות על העבודה החשובה שהם עושים למען ביטחון אזרחי ישראל מסביב לשעון.

נזכיר כי חברות כנסת מהקואליציה תקפו אמש בחריפות את ראש השב"כ רונן בר לאחר שהזהיר כי הטרור היהודי גורם לליבוי הטרור הפלסטיני.

ח"כ לימור סון הר מלך (עוצמה יהודית) אמרה בריאיון ל-ynet Live בתגובה: "אנחנו רואים שערבבו ולא ידעו להגדיר מי האויב ולא ידעו להרתיע את האויב ולהכניע את האויב, אז אנחנו מוצאים את עצמנו מול הגדרות מעוותות כאלה - למי אתה צריך לדאוג ובמי אתה צריך להיאבק".

עוד אמרה סון הר-מלך: "יש לי הערכה עמוקה לחיילים ואהבה אינסופית לאנשים האלה, לאנשי הביטחון. אבל אי-אפשר להתעלם היום מזה שלתוך הדרגים הפיקודיים הבכירים חלחלה תפיסה ומדיניות שהיא, כמו שאמרתי מקודם, לא יודעת להבחין בין אויב לעם שלך. לא יודעת להבחין בין מי שצריך לדאוג לו. יש הרבה מאוד דברים בהתנהלות שלהם, במיוחד ביחס לאותם תושבים ביהודה ושומרון".

לדבריה, "לצערי הרב, היום כבר כולם יודעים שיש תקרת זכוכית בתוך הצבא ובמערכת הביטחון - רק אנשים עם דעות מאוד מסוימות מקודמים, וכאלה שחושבים אחרת לא מקודמים. דעות שהן מאוד מאוד הרסניות לעם ישראל".

במקביל, תקפה ח"כ טלי גוטליב (הליכוד) ואמרה כי "רעיונות השמאל הגיעו גם לצמרת השב"כ. עומק ה'דיפ סטייט' הגיע לראש השב"כ ולראשי צה"ל. הטיימינג של הודעת ראש השב"כ - מקוממת".

 

בנימין נתניהו טלי גוטליב לימור סון הר מלך רונן בר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד