ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
לאחר שתקף את דבריה

גוטליב במתקפה על דו"צ: "אעשה בדק בית בצורה מאוד רצינית"

חברת הכנסת טלי גוטליב מהליכוד זעמה על דבריו של דו"צ דניאל הגרי שאמר כי דבריה פוגעים בביטחון המדינה ואמרה: "זו התבטאות חוצפנית שערורייתית שאני דוחה בשתי ידיים". גוטליב הצהירה: "כל מי שמתקדם מעל דרגת אלוף - אני אבדוק את זה כמו שאני יודעת לבדוק"

גוטליב במתקפה על דו"צ: "אעשה בדק בית בצורה מאוד רצינית"
תת-אלוף דניאל הגרי צילום: דובר צה"ל

חברת הכנסת טלי גוטליב תקפה היום (שני) בחריפות את דובר צה"ל תא"ל דניאל הגרי שטען כי היא פוגעת בביטחון המדינה באמירותיה.

גוטליב אמרה בריאיון לערוץ הכנסת: "אני אעשה בדק בית בצורה מאוד רצינית, אני אבדוק מי מתקדם מעל דרגת אלוף. כל מי שמתקדם מעל דרגת אלוף - אני אבדוק את זה כמו שאני יודעת לבדוק".

לדבריה, "מה שהוא אמר זו התבטאות חוצפנית שערורייתית שאני דוחה בשתי ידיים". גוטליב הוסיפה: "איך העובדה שאני טוענת שיש רעיונות שמאל בקצונה הביטחונית בצבא איך זה פוגע בביטחון? רעיונות שמאל פוגעות בביטחון? שישאל את עצמו באיזה תעוזה הוא עושה את זה".

נזכיר כי הגרי התייחס הבוקר בריאיון לאולפן 'ווינט' לאמירתה של חה"כ גוטליב שאמרה: "רעיונות השמאל הגיעו גם לצמרת השב"כ. עומק ה'דיפ סטייט' הגיע לראש השב"כ ולראשי צה"ל" ודחה אותן בתוקף.

לדבריו, "זה משפט חמור מאוד שפוגע בצה"ל, במפקדים, בביטחון המדינה, וטוב היה שלא נאמר. מי זה האנשים האלה? זה אנשים מכל החברה הישראלית שלוקחים סיכונים בכל המזרח התיכון כדי להגן על המדינה. אנחנו השתקפות של החברה".

טלי גוטליב צה"ל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד