כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
אטרקציות ופעילויות למשפחה החרדית

על שפת הכנרת: מאות הנופשים במלון "כינר" נהנים מימי בין הזמנים ברמה אחרת

לצד ארוחות שף וחדרים מרווחים ויוקרתיים, נהנים אורחי המלון מאטרקציות ופעילויות מסביב לשעון • האורחים שנהנים מימי בין הזמנים באווירה אחרת מספרים: "עשינו את הבחירה הנכונה. אין רגע של חוסר מעש"

על שפת הכנרת: מאות הנופשים במלון "כינר" נהנים מימי בין הזמנים ברמה אחרת
הבריכה במלון כינר צילום: יח"צ

מאות משפחות חרדיות הנופשים ממש בימים אלה במלון "כינר" הממוקם על שפת הכנרת נהנים לאורך היממה כולה ממגוון אטרקציות מהנות במיוחד, זאת מלבד ארוחות השף, חדרי היוקרה והאווירה הקסומה והרגועה השוררת בין רחבי מדשאות המלון.

די לערוך הצצה חטופה למגוון האטרקציות המתקיימות במהלך ימי בין הזמנים של חודש אב במלון "כינר" בכדי להבין שמדובר במשהו חסר תקדים. לאורך ימי בין הזמנים נהנים הנופשים מאטרקציות, סדנאות, הופעות, הרצאות ופעילויות לכל המשפחה מסביב לשעון.

הנופשים ששוהים ממש בימים אלה במלון הקסום "כינר" מספרים על חוויה יוצאת דופן במיוחד. "המלון מנגיש לאורחים את כל מה שהמשפחה החרדית זקוקה לה. יש כאן פעילויות מסביב לשעון כך שגם הילדים נהנים כמו גם המבוגרים. אין כאן רגע אחד של חוסר מעש".

עוד מספרים האורחים, "הסטנדרט במלון הוא ברמה הכי גבוהה שיש. החדרים יוקרתיים ומאובזרים במיטב הרהיטים. סביב המלון ישנם מרחבי דשא מדהימים לצד נוף מרהיב של ים הכנרת. ארוחות השף שמוגשות במלון מהוות חלק נפרד מיחודיות ויוקרת המלון. ללא ספק עשינו השנה את הבחירה הנכונה לימי בין הזמנים".

בהנהלת המלון מסכמים בסיפוק את ההיערכות הארוכה לקראת ימי בין הזמנים ואומרים כי, "לאחר שבועות ארוכים של מחשבה אנו מציגים פעילויות ואטרקציות מרתקות במיוחד המותאמות למגזר החרדי והדתי מסביב לשעון. האורחים מכלל הגילאים והשכבות נהנים כאן מאווירה רגועה ושמחה ומתעסוקה מהנה במיוחד. אנו שמחים להציג את חופשת בין הזמנים המשתלמת ביותר ולהעניק לאורחים את החוויה ואת השירות שרק אנו יודעים לתת".

מלון כינר בין הזמנים כנרת טבריה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד