כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
נתפסה במטבח ביתה

אישה נעצרה לאחר שסייעה לרוסיה לנסות לחסל את זלנסקי

שירות הביטחון האוקראיני עצר אישה שהעבירה מידע לרוסיה וסייעה לרוסים לתכנן התנקשות בנשיא אוקראינה בזמן שביקר במיקולאייב. זלנסקי ביקר באזור מיקולאייב ביוני האחרון לאחר שהוצף בשיטפונות שנגרמו מפריצת סכר שהופצץ בידי הרוסים

אישה נעצרה לאחר שסייעה לרוסיה לנסות לחסל את זלנסקי
המעצר במטבח צילום: שירות הביטחון האוקראיני

שירות הביטחון של אוקראינה הודיע ​​אתמול שהוא עצר אישה שהואשמה בסיוע לרוסיה לתכנן מתקפה על הנשיא וולודימיר זלנסקי בזמן שביקר במיקולאייב.

משירות הביטחון האוקראיני נמסר כי האישה אספה מודיעין כדי לנסות לברר את מסלול הנסיעה של זלנסקי לפני ביקורו בדרום אזור מיקולאייב. שירות הביטחון פרסם תמונה מטושטשת של האישה שנעצרה על ידי אנשי אבטחה רעולי פנים במטבח ביתה, כמו גם כמה הודעות ופתקים בכתב יד על פעילות צבאית.

זלנסקי ביקר באזור מיקולאייב ביוני האחרון לאחר שהוצף בשיטפונות שנגרמו מפריצת סכר שהופצץ בידי הרוסים. זלנסקי אמר בערוץ הטלגרם שלו כי ראש המחלקה לביטחון המדינה תדרך אותו על פעולות "לחימה בבוגדים". שירות הביטחון אמר כי אוקראינה ידעה על המזימה בשלב מוקדם ונקטה באמצעי אבטחה נוספים במהלך ביקורו של זלנסקי באזור.

האישה סייעה לרוסיה להכין "מתקפה אווירית מסיבית על אזור מיקולאייב" וחיפשה נתונים על מיקומי מערכות לוחמה אלקטרונית ומחסני תחמושת.

שירות ביטחון המדינה מסר כי השוטרים המשיכו לעקוב אחריה כדי לקבל מידע נוסף על הסוכנים הרוסים ומשימות שקיבלה, וכי האישה נתפסה על חם כשניסתה להעביר נתוני מודיעין לשירותי הביון הרוסיים.

האישה התגוררה בעיירה הדרומית הקטנה אוצ'קיב שבמחוז מיקולאייב ועבדה בעבר בבסיס צבאי שם, היא צילמה מקומות אסטרטגיים וניסתה להשיג מידע באמצעות אנשי הקשר האישיים שלה באזור.

נסיון חיסול מלחמת אוקראינה רוסיה ולדימיר זלנסקי ריגול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד