ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024
היה ברשימת 100 החשודים המסוכנים

לאחר 11 שנים: מאפיונר מסוכן נתפס בגלל משחק ספורט

חשוד מסוכן שנמלט מהמשטרה כבר 11 שנים, נתפס לאחר שהמשטרה ראתה אותו חוגג ניצחון קבוצת ספורט."החולשה שלו הייתה התשוקה שלו לכדורגל", מסרה המשטרה האיטלקית

לאחר 11 שנים: מאפיונר מסוכן נתפס בגלל משחק ספורט
משטרת איטליה, אילוסטרציה צילום: Pixabay

אחד מהגברים המבוקשים ביותר באיטליה בילה 11 שנים במנוסה, אך נתפס בשל חגיגות ניצחון של קבוצת הכדורגל אותה אהד.

הנמלט עם קשרים במאפיה נעצר באי יווני לאחר שהמשטרה האיטלקית מסרה כי הבחינו בו בטלוויזיה כשהוא חוגג ניצחון של קבוצתו.

וינצ'נזו לה פורטה, בן 60, נעצר בעת שרכב על קטנוע באי קורפו ביום שישי האחרון, כך מסרה המשטרה האיטלקית. מהמשטרה נמסר כי לה פורטה נראה בתיעוד חוגג עם עוד אוהדים, והמשטרה האיטלקית פנתה למשטרת יוון.

"החולשה שלו הייתה התשוקה שלו לכדורגל ולקבוצת נאפולי", מסרה המשטרה בהצהרה, "עם הניצחון לה פורטה לא יכל להתאפק ולא לחגוג".

לה פורטה היה ברשימת 100 החשודים המסוכנים המבוקשים ביותר באיטליה, כבר הורשע בהיעדרו בהתאגדות פלילית, העלמת מס והונאה ונידון ל-14 שנות מאסר. המשטרה אמרה שיש לו קשרים לארגון הפשע קמורה, שבסיסו בנאפולי.

איטליה תבקש כעת את הסגרתו כדי שירצה את תקופת המאסר שלו. עם זאת, הוא יערער על ההסגרה. "הוא לא רוצה שיסגירו אותו", אמר עורך דינו של לה פורטה, אתנאסיוס ג'יאנקוריס, לסוכנות הידיעות AP. "הוא נשפט לפני זמן רב על עבירות מס. הוא הקים משפחה חדשה ביוון, יש לו ילד בן 9 והוא עובד כטבח, הוא סובל ממחלות לב. אם הוא יוסגר, הוא ומשפחתו ייהרסו", הוסיף ג'יאנקוריס.

משטרת איטליה איטליה יוון מאפיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד