כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
המוחים תכננו להקים עיר אהלים

חופשת הזוג נתניהו: כמה חדרים נשכרו ומה המחיר ללילה

התקשורת עקבה אמש אחר הגעתה של משפחת ראש הממשלה נתניהו לחופשה קצרה במלון ביישוב נווה אטי"ב וכוונת מתנגדי הרפורמה להפגין מול המלון שנמנעה על ידי המשטרה

חופשת הזוג נתניהו: כמה חדרים נשכרו ומה המחיר ללילה
בריכה במלון נווה אטיב צילום: מתוך אתר המלון

ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה הגיעו אמש לחופשת קיץ בכפר הנופש 'פנדה ריזורט' שביישוב נווה אטי"ב למרגלות החרמון. לפי דיווח ב'הארץ', משפחת נתניהו שריינה את כל 43 חדרים המלון.

אם תכנסו לאתר האינטרנט של המלון, תגלו שלא ניתן להזמין חדר ביומיים הקרובים. לפי המופיע האתר, המחיר לחדר בחודש אוגוסט עומד על בין 1,600 שקלים ל-3,700 שקלים ללילה. למרות זאת, מנהל המלון אמר לפני יומיים ל'ישראל היום' כי חלק מהחדרים הושכרו מראש לנופשים, ללא קשר למשפחת נתניהו, כך שלא כל המלון עומד לרשות נתניהו וצוות האבטחה שלו.

הכניסה ליישוב חסומה. צילום: אייל מרגולין, פלאש 90.

עוד דווח ב'הארץ' מפי מקורות ביישוב נווה אטי"ב כי במקור המלון נבנה על ידי אנשי המקום שפשטו את הרגל, ולאחר מכן נמכר לקבוצת 'זול ובגדול' שבבעלותה רשת מרכולים ידועה בריכוזים החרדיים. אחד הבעלים של הרשת הוא איש העסקים הירושלמי, אבי יוחנן, שבעבר דווח כי סייע לשר הכלכלה ניר ברקת בפריימריז בליכוד.

יצוין כי באתר המלון מופיע כי בין סוגי החדרים ישנה גם "סוויטה נשיאותית למבוגרים בלבד", כך שייתכן כי זו הסוויטה שבה שוכן ראש הממשלה ביומיים הקרובים.

בתוך כך, מאות מפגינים נגד הממשלה ביקשו להיכנס לנווה אטי"ב כדי למחות מול ראש הממשלה ותכננו להקים עיר אוהלים ליד המלון שבו שוהים בנימין ושרה נתניהו, אולם המשטרה מנעה זאת מהם וחסמה את כביש הכניסה למושב וכוחות הביטחון נפרסו גם בדרכי העפר ובשבילים המובילים למקום, כך שרק תושבי נווה אטי"ב ומג'דל שמס רשאים לעבור, כפוף להצגת תעודת זהות. 

מלון חופשה משפחתית ראש הממשלה בנימין נתניהו משפחת נתניהו נוה אטיב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד