ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

העתירו: מצבו של נכד הגר"ש בעדני קשה מאד

הן ק-ל כביר לא ימאס: גדולי ישראל קוראים להתפלל לרפואתם של הפצועים מהפיגועים אמש • תפילה נערכה לשלומו של נכד הגר"ש בעדני, שמצבו קשה, על ציון קברו של הגר"ע יוסף זצ"ל • הגרש"מ עמאר, ביקר את הפצוע בבית החולים ונשא תפילה למראשותיו • העצרת שתוכננה להערב בוטלה • הגר"ש בעדני: "נכדי אינו שונה מפצועים אחרים"

הגרש"מ עמאר בחדרו של הבחור צילום: באדיבות המצלם
הגרש"מ עמאר בחדרו של הבחור צילום: באדיבות המצלם

מצבו של שלום אהרן בן נאוה בעדני נכדו של הגר"ש בעדני חבר מועצת חכמי התורה, המאושפז במרכז הרפואי הדסה עין כרם בירושלים, מוסיף להיות אנוש.

בהיכל הכולל של אביו הגאון רבי דוד בעדני, ראש כולל 'באר יצחק' בשכונת סנהדריה המורחבת בירושלים, נערכו היום תפילות לרפואתו. כך גם התקיימה תפילה מיוחדת של אברכי הכולל בציון הגר"ע יוסף זצ"ל, בבית העלמין סנהדריה.

היום בצהריים הגיע לבקר את הפצוע בחדרו בבית החולים, הראש"ל ורבה של ירושלים, הגאון רבי שלמה משה עמאר. שם נשא תפילה לשלומו.

לגרש"מ עמאר נלוו פרופסור יורם וייס, המנהל הרפואי של בית החולים, רב בית החולים הרב משה קליין והעסקן הרפואי הרב שמעון ברוין, יו"ר ארגון ביקור חולים 'יד אברהם', המלווה את הטיפול הרפואי של הבחור.

אחד מבני המשפחה מסר ל'בחדרי חרדים' וביקש כי כל עם ישראל יתפלל ויעתיר בתפילה לרפואתו של שלום אנו מבקשים מכל כלל ישראל לקבל את השבת מוקדם.

עצרת התפילה שנקראה על ידי מועצת חכמי התורה ברחבת הכותל המערבי בוטלה הערב סביו הגר"ש בעדני ביקש שכל אחד יתפלל במקומו הוא "הנכד שלי אינו שונה מחולים אחרים".











תפילה כותל בעדני שס מועצת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד