כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
"עשו עליה סיבוב"

נחשף: הפקידה שאמסלם מבקש להדיח הועמדה לדין

מנהלת רשות החברות מיכל רוזנבוים הועמדה לדין משמעתי לאחר שחרגה מכללי האתיקה של הלשכה. היא טענה כי לא נפל כל רבב במעשיה וכי גורמים פוליטיים עשו עליה סיבוב

השר דוד אמסלם
השר דוד אמסלם צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

מנהלת רשות החברות הממשלתיות, עורכת הדין מיכל רוזנבוים, הועמדה אתמול (שני) לדין משמעתי על ידי ועדת האתיקה של לשכת עורכי הדין על כך שהשכירה חלק ממשרדה, כעורכת דין פרטית, בניגוד לכללי האתיקה של הלשכה כך מפרסם כתב המשפט של 'כאן', אבישי גרינצייג. רוזנבוים טענה שלא נפל רבב במעשיה וכי מאחורי התלונה עומדים גורמים פוליטיים.

גורם בוועדת האתיקה אישר כי מגיש התלונה "אינו תמים" וכי "עשו סיבוב" על רוזנבוים במטרה לסבך אותה, אך גם כי רוזנבוים הפרה את הדין באופן ברור במשך תקופה ארוכה, ולכן לא היה מנוס מהעמדתה לדין.

מטעמה של רוזנבוים נמסר בתגובה לפרסום כי "מדובר בתלונה שמאחוריה גורמים פוליטיים, שכללה טענות מופרכות שכבר נדחו". עוד נמסר כי "הקובלנה שהוגשה עוסקת בטענה זניחה, חסרת ממש לגופה. עו"ד רוזנבוים השכירה חדר במשרדה בהתאם לכל כללי האתיקה של לשכת עורכי הדין. התנהלותה מקובלת ומותרת לחלוטין והיא משוכנעת שעמדתה תתקבל".

נזכיר כי השר דוד אמסלם הממונה על רשות החברות, מבקש כבר כמה חודשים להדיח את רוזנבוים מתפקידה היות ולשיטתו אין לו אמון בה וכי היא פועלת בניגוד למדיניותו. במכתב ששיגר אמסלם לראש הממשלה בנימין נתניהו, ליועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב מיארה ולנציב שירות המדינה דניאל הרשקוביץ. רוזנבוים, בתגובה, שיגרה מכתב חריף לנתניהו, שבו היא דרשה את התערבותו הדחופה "כדי למנוע נזק חמור לאינטרס הציבורי בגלל התנהלות השר".

דוד אמסלם לשכת עורכי הדין העמדה לדין דין משמעתי מיכל רוזנבוים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד