כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
לתשומת לב בעלי קיה נירו הייבריד

קיה דורשת מכל הנירו ההיברידיים לשוב לתיקון

לפי קיה, הנירו ההיברידיות שיזומנו הן מן השנים 2017 עד 2022 ואילו הנירו פלאג אין הייבריד הן מן השנים 2018 עד 2022. הריקול של קיה אינו היחיד שמדווח השנה על ידי יצרני הרכב הגדולים

קיה דורשת מכל הנירו ההיברידיים לשוב לתיקון
קיה נירו הייבריד - מהמכוניות הנפוצות בישראל צילום: קיה

גם מדגמי ההייבריד וגם מדגמי הפלאג אין הייבריד אשר יוצרו בין השנים 2017 ו-2022. ההודעה אינה מתייחסת לגרסתה החשמלית של הנירו שאינה חולקת את הרכיב הבעייתי עם הגרסאות ההיברידיות.

לפי קיה ארצות הברית, במכוניות האמורות קיימת בעיה פוטנציאלית באחד הרכיבים האלקטרוניים במערכת ההידראולית של הרכבים, שבמסגרתה הרכיבים עלולים להתחמם ואף לגרום במקרים קיצוניים לשריפה. לפי קיה, מקרי שריפות טרם דווחו בארצות הברית אך היצרנית מקדימה תרופה למכה ומזמנת את בעלי המכוניות לתיקון. מהפירוט שקיה פרסמה עולה שהבעיה טמונה בחיבור אלקטרוני שכנראה שלחות או לכלוך מסוגלים לחדור אליו, מה שמייצר את בעיית ההתחממות.

לפי קיה, הנירו ההיברידיות שיזומנו הן מן השנים 2017 עד 2022 ואילו הנירו פלאג אין הייבריד הן מן השנים 2018 עד 2022. הריקול של קיה אינו היחיד שמדווח השנה על ידי יצרני הרכב הגדולים, רק לפני כמה ימים דיווחנו כאן על ריקול גדול בארצות הברית למכוניות של החברה האחות של קיה- יונדאי.

קיה נירו הייבריד היא בין הדגמים הנפוצים ביותר בישראל ואף חולקת רכיבים רבים עם יונדאי איוניק הייבריד שבעצמה הייתה הרכב הנמכר ביותר בישראל לפני כ-4 שנים. במידה ותצא הודעה דומה גם לבעלי הרכבים האלה בישראל – כמובן שניידע אתכם.

קיה היברידי ארה''ב ריקול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד