כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
התבטאות אומללה

הח"כ מיש עתיד: "נתניהו גורם נזק יותר מהאיראנים"

ח"כ רם בן ברק מיש עתיד תקף בחריפות רבה את ראש הממשלה בנימין נתניהו ואמר כי הוא גורם נזק יותר מהאיראנים. לדבריו, "איתם לפחות אנחנו יודעים להתמודד"

הח"כ מיש עתיד: "נתניהו גורם נזק יותר מהאיראנים"
רם בן ברק צילום: ערוץ כנסת

‏ח"כ רם בן ברק (יש עתיד) תקף הבוקר בחריפות את ראש הממשלה בנימין נתניהו ואמר בריאיון ל'קול ברמה': "נתניהו גורם נזק יותר מהאיראנים, איתם לפחות אנחנו יודעים להתמודד".

בן ברק התייחס לדבריו של ראש הממשלה בריאיון לרשת בלומברג אשר במהלכו אמר כי השלב הבא יהיה שינוי הרכב הוועדה לבחירת שופטים וטען: "אני מאמין לנתניהו שהשלב הבא זה בחירת השופטים ואני מאד מודאג".

כזכור, ראש הממשלה בנימין נתניהו התראיין בתחילת השבוע לרשת בלומברג והתייחס להמשך קידום הרפורמה המשפטית ואמר: "נקדם את שינוי הוועדה לבחירת שופטים ואז נעצור את החקיקה".

נתניהו טען כי הוא לא מתכוון להמשיך ולקדם את הרפורמה המשפטית שהציג בתחילה שר המשפטים יריב לוין, אלא יפעל רק כדי לשנות את הרכב הוועדה לבחירת שופטים. 

לדברי נתניהו: "זה בעצם מה שנשאר - כי דברים אחרים אני חושב שאנחנו לא צריכים לחוקק".

ראש הממשלה הסביר כי המטרה היא להימנע מקיצוניות: "בין בית המשפט השיפוטי האקטיביסטי ביותר על פני כדור הארץ בית מחוקקים שיכול פשוט לדפוק כל החלטה שבית המשפט יקבל, חייב להיות איזון. זה מה שאנחנו מנסים לשחזר".

רם בן ברק בנימין נתניהו הרפורמה המשפטית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד