ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
"מבחינתנו זו גם נקמה"

הורי הלל ויגל יניב הי"ד במכתב מרגש ללוחמים שהרסו את בית המחבל

לאחר שבמהלך הלילה פעלו לוחמי יחידת 'יהלום' להריסת בית המחבל שרצח את הלל ויגל ז"ל, פנו הוריהם במכתב ללוחמים | "הלל ויגל נרצחו בשל היותם יהודים" נכתב

 הורי הלל ויגל יניב הי"ד במכתב מרגש ללוחמים שהרסו את בית המחבל
האחים יניב הי"ד צילום: באדיבות המשפחה

לאחר שצה"ל הרס הלילה את בית המחבל שביצע את פיגוע הירי בחווארה בו נרצחו האחים יגל יעקב יניב וסמל ראשון הלל מנחם יניב ז"ל, כתבו אסתי ושלום יגל, הוריהם של הלל ויגל ז"ל מכתב ללוחמים שביצעו את תהליך פיצוץ הבית.

"הלל ויגל נרצחו בשל היותם יהודים", נכתב, "אך ורק בשל היותם יהודים החיים בארץ ישראל. אנו איננו בגלות – בארץ ישראל קם העם היהודי ועומד על גורלו – מחזיר מלחמה שערה לאויביו. אתם נבחרתם להשיב את כבוד הבנים. את כבודם של ישראל. את גאוותנו הלאומית".

ההורים כתבו בשם כל המשפחה כי "בהריסת הבית ילדינו לא ישובו. כאב הגעגוע לא ירפה. החסר לא יקטן. אבל בהריסת הבית נדע כי יש דין ויש דיין. ובעיקר ידעו המנוולים הקמים עלינו כי ישלמו מחיר יקר על מעשיהם הנפשעים יבואו הם על חשבונם. ותדע הסביבה כולה כי כל המרים יד על יהודי בארץ ישראל – ידו תיגדע, ביתו ייהרס. והוא בן מוות. ענישה יש כאן. הרתעה יש כאן. ומבחינתנו גם נקמה. רצון להשיב מידה תחת מידה כחלק מאמירה – "אנחנו כאן ולעולם ולא עוד!".

עוד מסרו ההורים כי "לעולם לא נלך מארץ ישראל. חזרנו על מנת להפריח את הארץ הזאת, ואת המדינה הזאת. חזרנו לשכם כדי לכרות ברית מחודשת בין השבטים כולם. ברית אהבה ומחויבות וברית בינו ובין אבינו שבשמיים. אתם זוכים היום להיות הזרוע הארוכה והמבצעת של השבת גאוותם של ישראל. "אל נקמות אל נקמות הופיע הנשא שופט הארץ השב גמול על גאים".

יגל יעקב יניב הלל מנחם יניב יהלום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד