כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
נותרה ללא כלום

עצוב: יתומה מאב, כעת אמה נפטרה ומתחתנת מחר בחוסר כל

הכלה היתומה התייתמה מאביה כשהיתה צעירה מאוד, חזרה בתשובה לפני שנים וכעת אחרי שהתארסה נפטרה גם אמה • החתונה תתקיים מחר, והיא עדיין לא יודעת כיצד תצליח לממן את ההוצאות הרבות

עצוב: יתומה מאב, כעת אמה נפטרה ומתחתנת מחר בחוסר כל
חתונה צילום: UNSPLASH

חתונה מיוחדת במינה תתקיים מחר, זוג צעירים שחזרו בתשובה, וכל אחד מהם עבר את טלטלות החיים שלו, מקימים בסייעתא דשמיא בית כשר ונאמן בישראל, על אדני התורה והיראה, נגד כל הסיכויים.

הכלה התייתמה מאביה כשהיתה צעירה מאוד. אמה נפטרה לפני שלושה חודשים, היא גדלה בסביבה שאינה שומרת תורה ומצוות, ובעצמה החלה להתקרב ליהדות עד שקיבלה על עצמה עול תורה באופן מלא, ומנהלת אורח חיים חרדי לחלוטין.

האחות הצעירה שלה צעדה באותה הדרך וגם היא חזרה בתשובה. שתיהן התארסו באותה התקופה, אבל אז נפטרה האם. האחות הצעירה התחתנה מיד בתום ימי השבעה, וכעת מגיע תורה של האחות הגדולה יותר.

אין לה כלום! לא רכוש, לא משפחה תומכת ולא קהילה עשירה שיכולה לסייע. היא חיה בקהילה של אברכים יראים ושלמים וגם קצת מעוטי יכולת, אחותה הצעירה ממש עכשיו התחתנה וזקוקה בעצמה לעזרה כדי להתבסס ולהקים את ביתה כראוי – היא לבד, צריכה לדאוג לכל הוצאות החתונה ולתקופה הראשונה של אחרי הנישואין.

לתרומה לכלה יתומה מאב ואם הקליקו כאן

המשפחה החרדית שאימצה אותה אל חיקה, משתדלת מאוד להעניק לה כמיטב היכולת, אבל מדורך במשפחה שאינה עשירה, בלשון המעטה, הם נותנים את הלב וגם את מעט האמצעים שיש להם, אבל זה לא מספיק.

כמה מבני הקהילה התגייסו לעזור ולסייע, חלק מההוצאות הבסיסיות כבר כוסו, אבל עדיין יש צורך בעזרה רבה, ובשל כך החליטו בני הקהילה לפנות ללב הרחב של עם ישראל, ולנסות לגייס עזרה מיהודים טובים בכל רחבי הארץ והעולם, כדי שפרוטה לפרוטה תצטרף, ויחד יוכלו לסייע לכלה היתומה להתחתן בכבוד, וגם להתחיל ולבסס את ביתה החדש בעז"ה.

אין מנוס, אלא לעזור לה, להציל אותה, עם ישראל חייב לבוא לעזרתה, לעזרת הנערה הצעירה שנטשה את כל הבלי העולם הזה מאחוריה, והחליטה לקבל על עצמה עול תורה ומצוות. אנחנו חייבים להירתם למענה, ולעשות את המקסימום האפשרי גם לעזור לה כספית, וגם לתת לה את ההרגשה הטובה, שהיא לא לבד, שהיא חלק ממשפחה גדולה ותומכת, שתסייע לה להתחתן בכבוד.

לתרומה לכלה יתומה מאב ואם הקליקו כאן

 

קופת העיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד