י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"מפר את האיזון"

מתמודד לראשות העיר דורש להפסיק לשדר תכנית על רון קובי

אופיר נחמני, המתמודד לראשות העיר טבריה, ביקש מהתאגיד להפסיק את שידור הסדרה התיעודית "טבריה - מתחת לקו האדום", "בשל הבמה הנרחבת לה זוכה המועמד לראשות העיר רון קובי, מה שמפר את האיזון ואת השוויון בין המתמודדים". כאן 11: "אין מניעה משפטית"

מתמודד לראשות העיר דורש להפסיק לשדר תכנית על רון קובי
רון קובי בכנסת צילום: ערוץ כנסת

אופיר נחמני, אחד המתמודדים בבחירות לראשות העיר טבריה ולמועצה, ביקש מכאן 11 להפסיק את שידור הסדרה התיעודית החדשה "טבריה - מתחת לקו האדום", העוקבת אחר המאבקים הסוערים על ראשות עיריית טבריה המשקפים את הסכסוכים הפנימיים בישראל.

במכתב ששלח נחמני לתאגיד כאן ופורסם באתר וואלה הוא כתב: "הסדרה עוסקת ברובה ברון קובי, מועמד אף הוא לראשות העיר טבריה. בשל הבמה הנרחבת לה זוכה קובי בתוך 90 ימי הבחירות, מה שמפר את האיזון ואת השוויון בין קובי לבין המתמודדים, אני דורש את הפסקת שידורה של הסדרה בתקופה זו של 90 ימי הבחירות. את הסדרה ניתן כמובן יהיה לשדר החל מתחילת נובמבר, מיד לאחר הבחירות המוניציפליות. הפנייה אליכם כמתחייב ובטרם הוגשה עתירה בעניין לוועדת הבחירות המרכזית (בחירות מקומיות) ...אני מבקש מכם להורות על הפסקת שידורי הסדרה 'טבריה - מתחת לקו האדום' בתקופה זו של הבחירות".

בתגובה לפניית וואלה, התאגיד ציין כי אין מניעה משפטית בשידור הסדרה, והעביר לו ציטוטים מתוך "חוק דרכי תעמולה" הקובע כי בשידורי רדיו וטלוויזיה אסורה תעמולת בחירות בתקופת 60 הימים לפני הבחירות. "לכן", נכתב מכאן לנחמני, "אין מניעה כלשהי להמשיך בשידור הסדרה כמתוכן הרי שידוריה יסתיימו לפני התקופה שבה אסורה תעמולת בחירות, כאמור".

רון קובי טבריה כאן 11

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד