ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

קצין מג"ב ג׳דעאן אסעד ז״ל הובא למנוחת עולמים

אמש נרצח ג׳דעאן בפיגוע הדריסה בירושלים; ג׳דעאן הותיר אחריו הורים, אישה בהריון מתקדם וילד

צילום: חטיבת דובר המשטרה
צילום: חטיבת דובר המשטרה

אלפים ליוו היום את רפ״ק ג׳דעאן אסעד ז״ל בדכו האחרונה. ג׳דעאן, שאת מרבית חייו הקדיש לביטחון המדינה, התגייס למשמר הגבול בשנת 2002 ומאז שירת במספר רב של תפקידי שטח מובילים. אמש, כשהוא בתפקיד, נרצח ג׳דעאן בפיגוע הדריסה בירושלים. ג׳דעאן הותיר אחריו הורים, אישה בהריון מתקדם וילד.

בטקס הלוויה שהתקיים בכפר הולדתו בבית ג׳אן הצטופפו אלפים וליוו את ג׳דעאן ז״ל בדרכו האחרונה. בני משפחה, חברים, אחים לנשק, המומים מלכתו בטרם עת. חלקו לו כבוד אחרון גם השר לביטחון הפנים ח״כ יצחק אהרונוביץ, המפקח הכללי רנ״צ יוחנן דנינו, מפקד משמר הגבול ניצב עמוס יעקב ורבים מסגל הפיקוד של משטרת ישראל ומשמר הגבול, מנהיגה הרוחני של העדה הדרוזית השיח׳ מואפק טריף ורבים מנכבדי העדה.

השר לביטחון פנים, מר יצחק אהרונוביץ׳ אמר בהספדו: ״ ג׳דעאן זכה להערכה רבה ביושר רב. מדובר באחד מטובי הלוחמים שלנו. כשר לביטחון הפנים אני מצדיעה לו ולבני העדה הדרוזית כולה, בתרומתם הרבה למאבקנו המשותף בשמירה על ביטחון המדינה״.

המפכ״ל, רנ״צ יוחנן דנינו אמר בהספדו:״זוהי גאווה וכבוד שקצינים כמו ג'דעאן משרתים במשטרת ישראל. זוהי זכות למדינה ולחברה שאלו הם שוטריה.

משמר הגבול המהווה חלק בלתי נפרד ממשטרת ישראל, משקף את הפסיפס האנושי במדינתינו. שמשרתים בו לוחמים ולוחמות מכל המגזרים, כאשר רוח השליחות ותחושת האחריות מובילה אותם לכל אורך שנות קיומה של משטרת ישראל. שותפותם של בני העדה הדרוזית שזורה בגורלנו המשותף, בתרומה בל תסולא בפז לביטחון מדינת ישראל. ג'דעאן היקר, לוחמי שוטרי ומפקדי משטרת ישראל ניצבים כאן ומתחייבים להמשיך לפעול, יחד עם גופי הביטחון האחרים, ולהעביר מסר ברור לכל הנוגעים בדבר כי אירועי טרור רצחניים לא ישיגו את מטרתם״.

מפקד משמר הגבול, ניצב עמוס יעקב ספד לו ואמר: ״היום אתה מצטרף לגדוד הדממה של משמר הגבול. גדוד המונה 481 חללים. גדוד אשר אינו מופקד יותר על גזרות ומשימות, אלא שבניו ובנותיו מסרו נפשם בהגנה על הבית. מורשתם, סיפור חייהם ומותם יהווה נר לרגלנו. יהי זכרך ברוך״.

תנ״צ יזהר פלד מפקד מרחב מג״ב ירושלים ציין: ״ג׳דעאן ,אנו מתקשים לקבל את הבשורה המרה.
חברים לוחמים ומכרים מבכים את מותך ובכאב עצום מספרים על דמותך האצילית, אדם צנוע ובעל ערכים. לא פחדת מדבר, לא מסכנה ולא מאויב. היית הראשון להסתער והאחרון לעזוב את השטח.
בשמי ובשם לוחמי משמר הגבול אני מצדיע לך״.

צילום: חטיבת דובר המשטרה
























גדאען מגב פיגוע דריסה מת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד