כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
"יש לנו אותו אויב"

האיראני ששבת רעב 72 יום: "רואים את סופו של המשטר"

שובת הרעב הבריטי-איראני המפורסם, והיד בהשתי, העביר מסר של תקווה ביום ה-166 למחאה שלו מחוץ למשרד החוץ הבריטי: "אנחנו רואים את סופו של המשטר האיראני"

האיראני ששבת רעב 72 יום: "רואים את סופו של המשטר"
והיד בהשתי מוחה נגד האיראנים צילום: טוויטר

אחד המבקרים החריפים ביותר של המשטר האיראני, והיד בהשתי, אומר כי הוא מאמין שאנחנו "רואים את סופו הקרוב של המשטר, בכל רגע, אנחנו יכולים לצפות למשחק הגמר".

האזרח הבריטי-איראני, דיבר ביום ה-166 למחאת שלו מחוץ למשרד החוץ בווייטהול, ברובע וסטמינסטר שבלונדון, הוא אמר לעיתון היהודי הבריטי Jewish News כי "החברים הטובים ביותר שלנו במאבק נגד המשטר האיראני הם הקהילה היהודית וישראל, יש לנו אותו אויב".

מוקדם יותר השנה, והיד המתגורר בקובנטרי שבת רעב 72 יום מחוץ למשרד החוץ, ובסופו של דבר התמוטט והובהל לבית החולים שם אושפז למשך שבועיים.

הוא קיבל את ההחלטה הדרמטית להיות בלי מזון במרדף אחר מטרה אחת - להגדיר את משמרות המהפכה כארגון טרור המפחיד על ידי ממשלת בריטניה.

בסוף השבוע שרת הפנים סואלה ברוורמן אמרה כי איראן היא "אחד האיומים הגדולים ביותר על הביטחון הלאומי של בריטניה". היא הביעה דאגה לאחר שהסאנדיי טיימס דיווח שסוכני מודיעין איראניים מגייסים חברים בכנופיות פשע כדי לרצוח מתנגדי משטר בריטיים.

"החלטנו להתמקד באיום של משמרות המהפכה, במיוחד על פעילים מחוץ לאיראן. אנו מאמינים שב-44 השנים האחרונות היו לפחות 545 התנקשויות שבוצעו על ידי סוכני משמרות המהפכה מחוץ לאיראן".

 

 

 

שביתת רעב משמרות מהפכה איראן בריטניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד