י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
לא בפעם הראשונה

"זה לא האירוע שלי": פדיחה בשידור חי לעופר חדד. צפו

חדד העלה לשידור שוטר בשם ספיר בנוגע לאירוע בו נהג אופנוע התפרע בכביש. אך במהרה התברר כי השוטר שעלה לשידור החי נכח באירוע משטרתי אחר לגמרי. צפו

"זה לא האירוע שלי": פדיחה בשידור חי לעופר חדד. צפו
עופר חדד צילום: צילומסך ערוץ 12

פדיחה משמעותית נרשמה היום (שלישי) בתוכניתו היומית של המגיש עופר חדד כאשר העלה לריאיון בשידור חי שוטר בשם ספיר על אירוע שבו הוא בכלל לא נכח.

מגיש החדשות, עופר חדד, סיפר על האירוע בו נהג אופנוע התפרע על הכביש ונעצר לארך מרדף משטרתי, ושאל: "השוטרת בניידת לא דיווחה מיד על האירוע?". השוטר המבולבל, שעלה לשידור, כאמור, כדי לספר על אירוע אחר בו נכח, במהלכו ברח רכב גנוב מהשוטרים, ענה: "זה לא האירוע שלי עופר, אני מצטער".

כזכור, פדיחה נוספת נרשמה בחודש אפריל האחרון בתוכניתו של חדד כאשר הוצג וידאו מחניון בעיר פלורידה שסבל מהצפה בעקבות הגשמים ובשל כך לקח איתו אל מתחת למים עשרות רכבי יוקרה. אלא שמהר מאוד התברר כי לא מדובר בהצפות אמיתיות אלא בפילטר של אפליקציה שיצר "הצפה" שכלל לא קיימת בסרטון המקורי.

חדד אמר בשידור על רקע התיעוד: "עכשיו עם התמונות המשוגעות האלו שמגיעות אלינו מפלורידה. גשם הביא להצפות במקומות שונים, בין היתר בחניון התת קרקעי הזה שברגע אחד הפך להיות אקווריום של מכוניות. ולא רק מכוניות, אלא מכוניות שכל אחת יותר יקרה מקודמתה". החזאי שישב לצדו של חדד, אף הזהיר בהתייחסו למצלם התיעוד: "מאוד מסוכן לשהות במצב שכזה. אלו תמונות מרהיבות ואני רק מקווה שהנזקים יהיו רק כלכליים במקרה הזה".

עופר חדד ערוץ 12

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד