י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

המכללה שפיצחה את הסוד: כך החרדים מרוויחים יותר

יותר חרדים מצליחים להשתלב כיום בשוק העבודה עם מקצועות שמניבים משכורות גבוהות ומכבדות ומגשימים את החלום, זאת בזכות זיהוי הצורך והענקת פתרונות שמצאה לנכון חלוצת המכללות האקדמיות בישראל, המכללה למנהל, להביא אל תוככי העיר בני ברק

המכללה שפיצחה את הסוד: כך החרדים מרוויחים יותר
המכללה למנהל צילום: יח"צ

"במסלול האקדמי מכללה למינהל בבני ברק, אתם יכולים להיות חרדים, בעלי משפחות, לעבוד לפרנסתם ולהמשיך בחייכם – כל זאת תוך כדי לימודים לתואר", מסביר חגי מיצמכר, מנהל שיווק, יעוץ ופיתוח עסקי במסלול האקדמי מכללה למינהל. "החזון האמיתי שעומד לנגד עיננו, הוא שמי שמגיע ללמוד אצלנו, ייצא כשהוא עם כל הפוטנציאל להרוויח יותר. נקודה".

ואכן, מעידים אנשים שעברו את מסלול הלימודים, כי בסופו של דבר יצאו מהמכללה למנהל כשהם עם עבודות טובות יותר, מתפרנסים בכבוד רב יותר ולא פחות חשוב – סיפוק!

רוצים לדעת עוד? חייגו : 072-3952435

"בדקנו וזיקקנו את התוארים המבוקשים ביותר בשוק, גם על פי דרישות מעסיקים וגם על פי נתוני הלמ"ס, מסביר מיצמכר. "כך שיש אצלנו את התואר במדעי המחשב שנוגע לעולם התכנות וההייטק, תואר בכלכלה וניהול, שנוגע לתחום שוק הפיננסים, בהתמחות במערכות מידע, מימון וביטוח. תואר במדעי ההתנהגות שמאפשר לאנשים מגוון רחב ביותר של עבודות עם שליחות. מעבר לעובדה שהמקצועות הללו מבוקשים, הם מניבים גם משכורות גבוהות. הסטודנטים שלנו שיפרו את רמת חייהם לעין ערוך. הם עובדים, מתקבלים לעבודות בחברות גדולות המובילות במשק, ישנם לא מעט שכבר עבדו קודם ועשו הסבת מקצוע לכזה משתלם יותר או שיפרו את רמת ההכנסות באופן משמעותי בזכות הלימודים".

ההדגשים של המכללה למנהל כוללים פרמטרים ברורים למדי: מעטפת 360 לכל מה שסטודנטים חרדיים זקוקים להם. לימודים באווירה חרדית, אפשרויות השמה רחבות, מלגות מימון לזכאים והאפשרות המשמעותית ביותר ללא ספק, אותה מתאר מיצמכר, זו האפשרות לשלב לימודי תואר מבלי לעצור את חיי היום יום שלהם. לצאת ולהתפרנס מבלי לפגוע בחיים הדינאמיים, שדורשים להמשיך לפרנס בזמן הלימודים, לנהל חיי משפחה וחיי חברה.

"יש אצלנו ממש עכשיו סטודנט כבן 31, אב לארבעה ילדים, עובד במשרה מלאה ויחד עם זאת מצליח ומוציא תואר מקצועי", מספר מיצמכר. "אפשר לעשות את כל השילובים הללו יחד. אנחנו נותנים מעטפת מאוד טובה כי בסופו של דבר, המטרה שלנו היא שמי שיבוא אלינו, ילמד פה ויפיק את המטרה שלשמה הוא הגיע. סטודנטית נוספת, היא אישה שמגיעה ממש מרחוק, אמא לילדים, עובדת, בקרוב מסיימת לימודי תואר וכבר מחכה לה קידום בעבודה. נכון שיש לאורך התקופה שיעורי בית ומטלות, אך כאשר התמהיל נכון, היא יודעת שהיא משקיעה תקופת זמן שבסופה היא מגיעה למקצוע שהוא טוב, מבוקש, שמרוויחים בו הרבה כסף וזה שווה את ההשקעה. אנחנו מעניקים עזרה ככל שנדרשת, תגבורים, ימי לימוד נוחים, מענה חם ומקיף על מנת שכולם יצליחו לשרוד את הלימודים ולצאת עם מקצוע מפרנס".

גם ברמה הטכנית, הלימודים במכללה למנהל מושקעים במיוחד, כמו כיתות לימוד מרווחות שמשפיעות על הווי הלימודים, ספריה מסודרת לנוחות התלמידים, פינות קפה למהדרין. ימי לימוד פעמיים בשבוע בלבד. כל התנאים מכל ההיבטים, על מנת להצליח לרכוש מקצוע עם התנאים המאפשרים ביותר.

רוצים לדעת עוד? חייגו : 072-3952435

או השאירו פרטים וניצור עמכם קשר>>>

המכללה למנהל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד