כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
"לבו חזר לפעום"

התמוטט ברחוב, עבר החייאה ופונה בהכרה מלאה

צוותי רפואה והצלה ביצעו פעולות החייאה בגבר כבן 50 שהתמוטט ברחוב בגבעת שמואל. הוא פונה בהכרה מלאה לבית החולים שיבא בתל השומר

התמוטט ברחוב, עבר החייאה ופונה בהכרה מלאה
זירת האירוע בגבעת שמואל צילום: דוברות הצלה

גבר כבן 50 התמוטט ברחובה של העיר גבעת שמואל ופונה בהכרה מלאה בתום פעולות החייאה. כונני ארגון הצלה הוזעקו לרחוב דוד בן גוריון בגבעת שמואל בעקבות דיווח על גבר מחוסר הכרה. יחד עם חובשים ופראמדיקים של מד"א, ביצעו הכוננים פעולות החייאה בגבר כבן 50, ולאחר שחזרו הדופק והנשימה, הוא פונה להמשך טיפול בבית החולים שיבא בתל השומר.

פראמדיק הצלה, צביקה גדלוביץ וחובשי הצלה אברומי אנגלרד ומוישי וייס סיפרו: "כשהגענו למקום, מצאנו גבר כבן 50 מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה לאחר שהתמוטט ברחוב. יחד עם חובשים ופראמדיקים של מד"א ביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות אשר כללו עיסויי לב ומתן שוקים חשמליים, ולאחר שחזרו הדופק והנשימה, הוא פונה כשהוא בהכרה מלאה להמשך טיפול בחדר ההלם בבית החולים שיבא בתל השומר."

אליהו צרפתי, חובש איחוד הצלה הוסיף וסיפר: "במהלך רכיבה על האופנוע של איחוד הצלה אזרחים קראו לי לגבר שהתמוטט ברחוב, מיד התחלתי בפעולות החייאה מתקדמות שכללו מתן שוקים חשמליים ממכשיר הדפברילטור של איחוד הצלה."

ד"ר אריה יפה, רופא מתנדב באיחוד הצלה הוסיף: "לאחר מספר דקות של פעולות החייאה מתקדמות לבו של האדון חזר לפעום ובהמשך הוא אף חזר להכרה מלאה והוא פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים להמשך טיפול".

התמוטט החייאה מוצלחת גבעת שמואל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד