כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
קיבל אישור?

דיווח: המימון המפוקפק וסימני השאלה על טיסת לפיד לאיטליה

ראש האופוזיציה לפיד מימן את טיסתו לאיטליה על חשבון מפלגת יש עתיד. גורמים בכנסת: "לפיד לא קיבל אישור למימון הטיסה שלו לאיטליה"

דיווח: המימון המפוקפק וסימני השאלה על טיסת לפיד לאיטליה
לפיד עולה למטוס צילום: קובי גדעון, לע"מ

ראש האופוזיציה יאיר לפיד מימן את טיסתו לחופשה באיטליה על חשבון מפלגת יש עתיד. כך דווח ב'כאן חדשות'. עם זאת, לפיד לא עבר באופן תקין או בכלל את התהליך שנדרש לעשות כל חבר כנסת ולא קיבל את אישור ועדת האתיקה לכך.

גורמים בכנסת אומרים "לפיד לא קיבל אישור למימון הטיסה שלו לאיטליה". נציין כי לפיד לא טס לאיטליה לבד אלא יחד עם רעייתו והצוות הקרוב אליו, וכאמור בכנסת לא מכירים אישור לכך.

לפיד מסר בתגובה כי הוא קיבל את כל האישורים לכך אך לפי שעה מסרב להציג אותם.

לפיד עם בן זאיד. (צילום: לשכת ראש האופוזיציה)

יו"ר ועדת האתיקה ח"כ ינון אזולאי מסר בתגובה: "לגבי בקשות למימון נסיעה לחו״ל נדרש אישור הוועדה טרם הנסיעה. נכון לעכשיו, לא מכיר בקשה. ככל שתוגש, הוועדה תדון בה בדומה לכל בקשה לאישור מימון נסיעה".

מוקדם יותר נמסר מלשכת לפיד כי ראש האופוזיציה נפגש עם שר החוץ האמירתי עבדאללה בן זאיד באיטליה. בפגישה דנו על שיתופי הפעולה האסטרטגיים בין המדינות, על היחסים עם מדינות המפרץ ועל קידום פרויקטים משותפים.

ראש האופוזיציה לפיד אמר בתום הפגישה: "שמחתי לפגוש את חברי ושותפי לדרך, עבדאללה בן זאיד, יחד הנחנו את התשתית ליחסים בין המדינות, ונמשיך לשתף פעולה כדי להעמיק את האינטרסים המשותפים ואת היחסים בין המדינות".

 

 

יאיר לפיד יש עתיד ועדת האתיקה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד