כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

הראש"ל הגרש"מ עמאר ביקר אצל האדמו"ר מבעלזא

רבה של ירושלים עלה לבקר את האדמו"ר, שקיבלו בחביבות ואף ליווה אותו ביציאתו • האדמו"ר לראש"ל: "שדבריך ישמעו בציבור"

הראש"ל הגרש"מ עמאר ביקר אצל האדמו"ר מבעלזא

פגישה חמה ולבבית התקיימה אמש (ד') בין האדמו"ר מבעלזא לבין הראש"ל הגרש"מ עמאר, רבה של ירושלים. הפגישה שנערכה בהזמנת האדמו"ר התקיימה במעונו שבטלזסטון.

יצוין, כי מיד לאחר בחירת הראש"ל לתפקיד רבה של ירושלים, שלח האדמו"ר מבעלזא עוגה ויין לביתו של הראשון לציון בתוספת ברכה מיוחדת להצלחתו בתפקיד.

אמש, כשהגיע הראשון לציון הגרש"מ עמאר לביתו של האדמו"ר, יצא האדמו"ר לקראתו ולחץ את ידו בחום רב וברכו בברכת 'מזל טוב' לרגל התפקיד הרם.

בשיחה ביניהם שאל האדמו"ר את הראשון לציון, כיצד הוא מתכוון לחזק את מערכת הכשרות בעיר ירושלים. הגרש"מ עמאר סיפר לכ"ק האדמו"ר, כיצד טיפל וחיזק את מערכת הכשרות בתל אביב בכהנו כרב העיר, וכיצד הקים בית דין מיוחד לנושא זה והזמין בעלי עסקים לשימוע טרם נשללה מהם תעודת הכשרות.

כמו כן סיפר על פעולותיו לחיזוק הכשרות במשחטות השונות בכהונתו כרב הראשי לישראל. הראשון לציון הדגיש, כי הוא מתכוון לפעול באותה דרך גם בירושלים, אך ציין כי בתל אביב היה מנהיג יחידי, ואילו בירושלים קיים שיתוף פעולה עם רב נוסף, ועל כן הוא זקוק לברכתו של האדמו"ר שיצליח במשימתו.

הראשון לציון הגיש לאדמו"ר את ספרו שו"ת 'שמע שלמה' חלק שביעי ועליו הקדשה מיוחדת, וכן את ספרו 'כרם שלמה' ב' כרכים בנושא שביעית וזרעים. האדמו"ר עיין בספר זה ודן עם הראש"ל על מספר פסקים המופיעים בספר הנוגעים לאתרוגים בשנת שביעית.

בסיומה של הפגישה המיוחדת שארכה כ-40 דקות, ביקש האדמו"ר ממשמשו את הצעיף ויצא ללוות את הראש"ל מהקומה השניה שבביתו עד לפתח הבית. הראשון לציון הפציר באדמו"ר שלא יטרח כל כך עבורו אך האדמו"ר השיב "זה הכבוד שלי".

בעת הפרידה ברך האדמו"ר מבעלזא את מרן הראש"ל: "שדבריו יישמעו תמיד בציבור".

















עמאר בעלזא ראשון לציון ביקור רבנות ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד