כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
נסע על המדרכה

נהג שניסה לדרוס מוסלמים ואיים לירות בהם נעצר

עבריין מוכר בקליפורניה נעצר לאחר שניסה לדרוס מוסלמים ואיים "לירות ולהפציץ אותם", כך מסרה המשטרה. עדי ראיה סיפרו ילדים צרחו מפחד, מספר מבוגרים התקשרו למוקד 911 לעזרה  

נהג שניסה לדרוס מוסלמים ואיים לירות בהם נעצר
הרכב הדורס צילום: משטרת קליפורניה

עבריין בקליפורניה נעצר לאחר שניסה לדרוס מוסלמים בפארק ואיים "לירות ולהפציץ אותם", כך מסרה המשטרה.

משפחות שהתאספו בפארק דיווחו כי רוברט אייברי בן ה-33 ניסה לדרוס אותם ביום ראשון בערב תוך כדי הטחת השמצות גזעניות לעברם, כך לפי משרד השריף של מחוז סקרמנטו.

אייברי נראה נוהג ברכבו ליד פינת ישיבה בפארק, שם משפחות מוסלמיות נהנו מפיקניק. הנהג נסע עם מכונית כסופה עם מראת צד שבורה נסעה קרוב לאזור, אייברי עלה על המדרכה כשהוא דוהר בשביל הליכה ויוצא מהפארק. אייברי נעצר ונלקח למעצר.

עדי ראיה סיפרו ילדים צרחו מפחד, מספר מבוגרים התקשרו למוקד 911 לעזרה.

מפקד המשטרה שיבח את החשיבה המהירה והתיעוד של האירוע, שלדברי המשטרה הוביל למעצרו המהיר של אייברי. "הם היו מאוד אמיצים. במקום פשוט לברוח ולוותר הם הוציאו את הטלפונים שלהם וצילמו", אמר. "הם השיגו וידאו ועזרו לנו לזהות את הרכב הזה ממש מהר, מה שהוביל למעצרו".

ממשרד השריף נמסר כי אייברי הסגיר את עצמו בבוקר יום שני בסיוע משפחתו, והוא הואשם בתקיפה עם נשק קטלני, איומים פליליים ופשע שנאה. המשטרה הוסיפה כי אייברי הואשם גם בגרימת הפרת סדר מוקדם יותר ביום ראשון בחנות משקאות סמוכה.

ארה''ב גזענות מוסלמים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד