ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024
"אין מצב שנסכים לכך"

גל פיטורים דרמטי בידיעות אחרונות, כלכליסט ו-ynet

עשרות עובדי ידיעות אחרונות, כלכליסט ו-ynet צפויים לקבל מכתב פיטורים בימים הקרובים | ועד העובדים צפוי לקיים אסיפת חירום ביום ראשון הקרוב | ארגון העיתונאים: "קו אדום ואין מצב שנסכים לכך. מצפים מהנהלת ידיעות לקיים מו"מ אמיתי על פרטי התכנית, לרבות צמצום משמעותי של היקף הפיטורים, אחרת כל הכלים נמצאים על השולחן"

גל פיטורים דרמטי בידיעות אחרונות, כלכליסט ו-ynet
בית 'ידיעות אחרונות' צילום: יעקב נחומי, פלאש 90

ועד עיתונאי 'ידיעות אחרונות', 'כלכליסט' ו-Ynet שלחו עדכון דחוף לעובדי הקבוצה על תכנית ההנהלה לפיטורים דרמטיים. כך דיווחו כתבי התקשורת דוד ורטהיים מ'וואלה' וגיל משעלי מ'מאקו'.

לפי דיווחו, על הפרק: צמצום של כרבע מעיתונאי ידיעות אחרונות ו-ynet. כאשר לגבי ynet מספר המפוטרים צפוי להיות כפול.

הפיטורים מגיעים כחלק מפרויקט איחוד של מערכות העיתון 'ידיעות אחרונות' ואתר ynet, שעליו הופקד העורך הראשי של קבוצת 'ידיעות אחרונות', אבי משולם.

בהודעה שיצאה מטעם ועד העובדים נמסר: "לפני מספר שעות סיימנו פגישה נוספת עם נציגי הנהלת קבוצת ידיעות אחרונות בנוגע לשינויים הצפויים במערכות. לדברי ההנהלה, כתוצאה מאיחוד המערכות צפוי צמצום דרמטי של כ-115 תקנים בשתי החברות, כאשר מסתמן שהיקף הפיטורים הצפוי בYnet- יהיה כפול מזה שבידיעות אחרונות. בנוסף לצמצומים כתוצאה מאיחוד המערכות צפויים גם צמצומים ב"כלכליסט" וב"לאשה". היקף הצמצום ביחידות אלו עדיין לא נמסר לידינו".

"ביום ראשון הקרוב בשעה 17:30 נקיים אסיפת חירום משותפת לכל עובדי התוכן של קבוצת ידיעות, בה נשתף אתכם בפרטי המו"מ. בכוונתנו להיאבק במשותף על מנת להבטיח תנאים וביטחון תעסוקתי לכל עיתונאי קבוצת ידיעות", לשון ההודעה.

בארגון העיתונאים והעיתונאיות מציינים כי "פיטוריהם של רבע מעיתונאי ידיעות אחרונות וynet - קו אדום ואין מצב שנסכים לכך. מצפים מהנהלת ידיעות לקיים מו"מ אמיתי על פרטי התכנית, לרבות צמצום משמעותי של היקף הפיטורים, אחרת כל הכלים נמצאים על השולחן, לרבות פניה לערכאות וצעדים ארגוניים משמעותיים".

כלכליסט ידיעות אחרונות YNET קיצוצים גל פיטורים סבב פיטורים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד